Την ετήσια εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας διοργανώνει το Επιμελητήριο Ξάνθης το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2026, στις 12:00 το μεσημέρι.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Ξάνθης (Βασ. Κωνσταντίνου 1, Ξάνθη), παρουσία της προέδρου και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.
Η πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ξάνθης, Μαριάνθη Μαλλιαρουδάκη, απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα προς τα μέλη και τους φίλους του Επιμελητηρίου, τονίζοντας ότι η παρουσία τους θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή και χαρά.






