Κύριο ΘέμαΤελευταία Νέα

Κοριτσάκι το πρώτο μωρό του 2026 στο Νοσοκομείο Ξάνθης

Με τον πιο όμορφο τρόπο έκανε ποδαρικό το 2026 στο Νοσοκομείο Ξάνθης, καθώς το πρώτο μωρό του νέου έτους είναι ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Το νεογέννητο ήρθε στον κόσμο την Πρωτοχρονιά, 1η Ιανουαρίου 2026, στις 00:40 τα ξημερώματα, με βάρος 2.960 γραμμάρια.

Το κοριτσάκι αποτελεί το τέταρτο παιδί της οικογένειας, γεμίζοντας χαρά και συγκίνηση τους γονείς και τους οικείους του, αλλά και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, που υποδέχτηκε με χαμόγελα το πρώτο μωρό της νέας χρονιάς.

Μια νέα ζωή που σηματοδοτεί την αρχή του 2026 με αισιοδοξία, ελπίδα και ευχές για υγεία και χαρές σε όλη την οικογένεια.

Σχετικά Άρθρα