Οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, μαζί με τους καθηγητές τους, τραγούδησαν τα θρακιώτικα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στους δρόμους της Ξάνθης, συνοδεία μουσικών οργάνων.
Οι φωνές και οι μελωδίες πλημμύρισαν την πόλη, δημιουργώντας μια ζεστή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα και μεταφέροντας το εορταστικό κλίμα σε κατοίκους και περαστικούς.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στους καθηγητές τους για την όμορφη πρωτοβουλία και την προσπάθειά τους.





