Με αφορμή την επιτυχημένη χριστουγεννιάτικη δράση Santa Shopping Night, που πραγματοποιήθηκε στην αγορά της πόλης, ο Εμπορικός Σύλλογος Ξάνθης εκφράζει δημόσια τις ευχαριστίες του προς όλους όσοι συνέβαλαν με οποιονδήποτε τρόπο στην υλοποίηση και την επιτυχία της.
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
Θα θέλαμε από καρδιάς να ευχαριστήσουμε όλους όσοι συνέβαλαν ώστε να γίνει πραγματικότητα η χριστουγεννιάτικη δράση Santa Shopping Night του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης, η οποία υλοποιήθηκε σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Ξάνθης και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Δήμαρχο Ξάνθης, κ. Στράτο Κοντό, για τη σταθερή παρουσία του στο πλευρό μας και την άμεση και ουσιαστική στήριξή του σε κάθε μας πρωτοβουλία.
Ευχαριστούμε θερμά τον Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, καθώς και την Αντιπεριφερειάρχη κα Πολυξένη Μπρίκα, για την ειλικρινή και σταθερή συνεργασία και τη σημαντική υποστήριξή τους στις δράσεις μας.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στην πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ξάνθης, κα Μαριάνθη Μαλλιαρουδάκη, για την παροχή εξοπλισμού που συνέβαλε ουσιαστικά στην οργάνωση της δράσης.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους 229 συναδέλφους εμπόρους που αγκάλιασαν έμπρακτα την πρωτοβουλία, ενίσχυσαν οικονομικά και υλικά τη δράση και στόλισαν τα καταστήματά τους, χαρίζοντας στην αγορά μια πραγματικά γιορτινή εικόνα.
Θερμές ευχαριστίες στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την προβολή της δράσης μας: Όμορφη Πόλη 89.9, Xanthi Nea, Φωνή της Ξάνθης, Αγώνας, Θράκη, Εμπρός, Xanthi Daily, Super 88, Μελωδικός 105.7, Xanthi Post και Xanthi News.
Η υποστήριξή σας υπήρξε καθοριστική. Ευχαριστούμε επίσης τα ΙΕΚ Δέλτα για την πολύτιμη συνεισφορά τους τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε τεχνική υποστήριξη, καθώς και τη διευθύντρια Ξάνθης, κα Εμίν Γκιουλτζάν, για τη συνεργασία.
Ευχαριστούμε τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, που για ακόμη μία φορά στάθηκε στο πλευρό μας, εξασφαλίζοντας την ασφαλή διεξαγωγή της δράσης.
Ένα ιδιαίτερο «ευχαριστώ» στους εθελοντές μας: τον κ. Στέλιο Αρσενίου για τη μοναδική συμβολή του, την Αναστασία Ορφανίδου, καθώς και τις φοιτήτριες Αγγελική Ανδρεάκη και Βικτώρια Γκουτιούδη, των οποίων το χαμόγελο και η θετική ενέργεια γέμισαν την αγορά. Οι εθελοντές μας αποτελούν παράδειγμα προσφοράς και δοτικότητας.
Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς μας για τη γενναιόδωρη οικονομική και υλική στήριξη: τον μεγάλο χορηγό Public, την εταιρεία The Grecials για το μέλι, τη Σκλαβενίτης για τη δωροεπιταγή, την Πασσά για το κρασί, τη Ζακώνη για τα νερά, το ζαχαροπλαστείο Παπαπαρασκευά για τα ιδιαίτερα γλυκά με το λογότυπό μας, το The Espressonist για την προσφορά του στον Ερυθρό Σταυρό, το Juliette για τα ροφήματα των εθελοντών και το ανθοπωλείο Κρίνος για τη συμβολή του στο γιορτινό σκηνικό. Ευχαριστούμε επίσης το καφέ Γούναρη για τον καφέ, την ταβέρνα «Λιμάνι» για τα τραπεζοκαθίσματα και την εταιρεία «Έπιπλα για Όλους» για την παροχή επίπλων.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αντιδημάρχους κ. Μιχάλη Τσέπελη, κ. Κυριάκο Παπαδόπουλο, κ. Σάκη Χατζηαντωνίου, κ. Γιάννη Τσάπαλη και κ. Μάριο Τσορμπατζίδη για τη διαρκή παρουσία και στήριξή τους.
Ευχαριστούμε το Μουσικό Σχολείο για τη συμμετοχή του, το γυμναστήριο Lady’s Move, καθώς και το Κέντρο Συναισθηματικής Εκπαίδευσης «Συναισθηματίζειν» για την όμορφη παρουσία τους.
Θέλουμε ακόμη να ευχαριστήσουμε τον κ. Σπύρο Ρόιδο, τον Αβραάμ Πολίτη, την Ανατολή Πανίδου, τον Γιώργο Κουτσουρλή, τον Γιώργο Τόντρια και τον Δημήτρη Ναξιάδη, που με την πολύτιμη υποστήριξή τους φρόντισαν για την άρτια προετοιμασία της εκδήλωσης.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Ξάνθης, που για ακόμη μία φορά μας φιλοξενεί και στηρίζει τις δράσεις μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εθελοντές του Στρατού, καθώς και στους Δημήτρη Κατσίκα, Δημήτρη Βαρσάμη, Χρήστο Κορώνη, Μίλτο Γεωργαντζόγλου και Χρήστο Τσιλιγκρό για το στήσιμο του σκηνικού.
Τέλος, ευχαριστούμε τη Δήμητρα Σελένιου και την εταιρεία The Digitals για την πολύτιμη χορηγία τους στο επικοινωνιακό και διαφημιστικό κομμάτι της εκδήλωσης.
Και φυσικά, ένα θερμό «ευχαριστούμε» σε όλους τους πελάτες που μας τίμησαν με την παρουσία τους, γέμισαν την αγορά με ζωντάνια και έδωσαν τον παλμό που έκανε τη βραδιά πραγματικά μοναδική. Η συμμετοχή και η στήριξή σας είναι η δύναμή μας και ο λόγος που συνεχίζουμε να δημιουργούμε δράσεις για μια πιο ζωντανή, ανθρώπινη και αισιόδοξη τοπική αγορά.
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΞΑΝΘΗΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Γρηγοριάδης Νικόλαος
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Αρτοποιός Γεώργιος





