Χαμός μαθαίνω ότι γίνεται σε μεγάλο συνδυασμό της τοπικής αυτοδιοίκησης της περιοχής μας, όπου το Νο 2 του συνδυασμού, πλακώθηκε με το Νο3 ανταλλάσσοντας πολύ βαριές κουβέντες… Μάλιστα οι σχέσεις τώρα είναι τόσο κακές που το Νο2 πήγε στο γραφείο του Νο3 και του κρέμασε μια μαύρη κορδέλα λέγοντας “για μένα πέθανες… είναι σαν να μην υπάρχεις”.
Φυσικά όσοι ξέρουν τα άτομα που σχετίζονται, τα περίμεναν αυτά τα καραγκιοζιλίκια αλλά δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη του επικεφαλής… μιας και αυτό είναι σίγουρο ότι δημιουργεί προβλήματα και στην διοίκηση και στον συνδυασμό και στην περιοχή μας, που με τέτοιες συμπεριφορές δεν μπορεί να πάει μπροστά…
Κατάντια…





