Ο Ιερός Ναός Αγίου Σάββα στη Νέα Μορσίνη Ξάνθης τίμησε την εορτή του προστάτη του στις 4 και 5 Δεκεμβρίου με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγάλη συμμετοχή πιστών. Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, στις 6 το απόγευμα, τελέστηκε ο πανηγυρικός αρχιερατικός εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ξάνθης κ.κ. Παντελεήμονος, παρουσία πλήθους ιερέων … Συνεχίστε να διαβάζετε το Εγκαινιάστηκε η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του ΙΝ Αγίου Σάββα στη Ν. Μορσίνη Ξάνθης (φωτογραφίες- βίντεο).
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί