Ο Ιερός Ναός Αγίου Σάββα Νέας Μορσίνης Ξάνθης ανακοινώνει την ολοκλήρωση των έργων αποπεράτωσης της νέας αίθουσας πολλαπλών χρήσεων. Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμονος, αμέσως μετά τον Πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό της Πέμπτης 4 Δεκεμβρίου 2025. Ακολουθεί η επίσημη πρόσκληση του Ιερού Ναού.
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΞΑΝΘΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΕΩΡΙΟΥ
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ ΝΕΑΣ ΜΟΡΣΙΝΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι τα έργα αποπεράτωσης της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του Ιερού Ναού Αγίου Σάββα στη Νέα Μορσίνη έχουν ολοκληρωθεί. Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025, μετά το πέρας του Πανηγυρικού Αρχιερατικού Εσπερινού και περί ώρα 20:00, θα τελεσθεί ο Αγιασμός των Εγκαινίων από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμονα.
Θα είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά να παρευρεθείτε κοντά μας, ώστε να ζήσουμε όλοι μαζί αυτή τη σημαντική στιγμή.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ
ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ













