Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση η ενορία του Αγίου Σάββα στη Νέα Μορσίνη Ξάνθης ανακοινώνει την ολοκλήρωση των εργασιών για την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Ιερού Ναού. Ένα έργο που ξεκίνησε πριν από 28 μήνες με όραμα, πίστη και τη στήριξη των ενοριτών, φτάνει πλέον στο τέλος του και ετοιμάζεται … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ολοκληρώθηκε η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του ΙΝ Αγίου Σάββα Νέας Μορσίνης Ξάνθης – Εγκαίνια στις 4-5 Δεκεμβρίου.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί