Ολοκληρώθηκε η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του ΙΝ Αγίου Σάββα Νέας Μορσίνης Ξάνθης – Εγκαίνια στις 4-5 Δεκεμβρίου

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση η ενορία του Αγίου Σάββα στη Νέα Μορσίνη Ξάνθης ανακοινώνει την ολοκλήρωση των εργασιών για την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Ιερού Ναού. Ένα έργο που ξεκίνησε πριν από 28 μήνες με όραμα, πίστη και τη στήριξη των ενοριτών, φτάνει πλέον στο τέλος του και ετοιμάζεται … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ολοκληρώθηκε η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του ΙΝ Αγίου Σάββα Νέας Μορσίνης Ξάνθης – Εγκαίνια στις 4-5 Δεκεμβρίου.