ΕλλάδαΤελευταία Νέα

Συναγερμός ξανά στα τρένα: Προαστιακός προς Λάρισα μπήκε σε λάθος γραμμή

Μια ιδιαίτερα ανησυχητική καταγγελία έρχεται στο φως και επαναφέρει στο προσκήνιο τον ζωντανό φόβο των Τεμπών: συρμός του προαστιακού, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη–Λάρισα, φέρεται να κινήθηκε για αρκετά χιλιόμετρα σε λάθος γραμμή, πριν ακινητοποιηθεί και επιστρέψει στην κανονική πορεία του.

Σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών, το περιστατικό σημειώθηκε στο δρομολόγιο των 17:30. Ο συρμός πήρε λανθασμένη γραμμή εξόδου, γεγονός που έγινε αντιληπτό μόνο όταν οι ταξιδιώτες άρχισαν να ανησυχούν. «Κάτι έγινε με το κλειδί και πήραμε λάθος γραμμή», φέρεται να απάντησε υπάλληλος σε επιβάτη που αναζήτησε εξηγήσεις, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερο προβληματισμό.

Το συμβάν αναδεικνύει για ακόμη μία φορά το ζήτημα της ασφάλειας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ένα θέμα που παραμένει ανοιχτό και εξαιρετικά ευαίσθητο για την ελληνική κοινωνία.

Την ίδια στιγμή, επιβάτες καταγγέλλουν ότι οι περισσότεροι σταθμοί της διαδρομής ήταν σκοτεινοί και χωρίς προσωπικό. Μια γυναίκα μάλιστα εγκατέλειψε τον σταθμό, φοβούμενη να περιμένει μέσα στο απόλυτο σκοτάδι.

Άλλη επιβάτιδα ανέφερε ότι σε πρωινό δρομολόγιο Αθήνα–Λάρισα οι ταξιδιώτες αποβιβάστηκαν σε λάθος στάση χωρίς καμία ενημέρωση, σύμφωνα με όσα αναφέρει το onlarissa.

Το περιστατικό αναζωπυρώνει την αγωνία των πολιτών και θέτει εκ νέου σοβαρά ερωτήματα για την κατάσταση και την επιτήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Σχετικά Άρθρα