Κύριο ΘέμαΛάσπηΤελευταία Νέα

Τρεις μέρες χωρίς νερό ο σταθμός απολύμανσης και λακκούβες να σπας τα λάστιχα σου!!! (Μετά θέλουμε να καταπολεμήσουμε και την ζωονόσο)

Τρεις μέρες χωρίς νερό ο σταθμός απολύμανσης έξω από το Πόρτο Λάγος και οι λακκούβες που ακολουθούν είναι απλά για να σπας τα λάστιχά σου!!! Εξαιρετική δουλειά από την ΠΕ Ξάνθης στην προστασία της εξάπλωσης της ζωονόσου!!!

Σχετικά Άρθρα