Σημαντική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 7 Οκτωβρίου στην Αθήνα, όπου οι Μητροπολίτες Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμων και Ξάνθης και Περιθεωρίου κ. Παντελεήμων επισκέφθηκαν τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού, Στρατηγό Γεώργιο Κωστίδη, στο πλαίσιο της παρουσίας τους στις εργασίες της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Ακολουθεῖ ἡ ἀνακοίνωσις τῶν δύο Ἱερῶν Μητροπόλεων:
Σήμερα Τρίτη, 7η Ὀκτωβρίου ἐ. ἒ., ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας κ. Παντελεήμων, μαζί μὲ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ξάνθης καὶ Περιθεωρίου κ. Παντελεήμονα, εὑρισκόμενοι στὴν Ἀθήνα συμμετέχοντες στὶς ἐργασίες τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐπισκέφθηκαν τὸν Ἀρχηγό τοῦ Γενικοῦ Ἐπιτελείου Στρατοῦ, Στρατηγό Γεώργιο Κωστίδη.
Ὁ Ἀρχηγός τοὺς ὑπεδέχθη ἐγκαρδίως, τοὺς εὐχαρίστησε γιά τὴν τιμητική ἐπίσκεψη καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀνεπτύχθη συζήτηση περί θεμάτων κοινοῦ ἐνδιαφέροντος.
Οἱ Σεβασμιώτατοι εὐχαρίστησαν τὸν Ἀρχηγό Γ.Ε.Σ. καὶ τοῦ εὐχήθηκαν πλούσια τὴν χάρη καὶ τὴν εὐλογία τοῦ Κυρίου πρὸς ἄρτια ἐπιτέλεση τῶν ὑψηλῶν καὶ εὐθυνοφόρων καθηκόντων του, ἐπ’ ὠφελείᾳ τῆς φιλτάτης Πατρίδος μας.





