Συνελήφθη την 18-8-2025 τις πρώτες πρωινές ώρες στην
Εθνική οδό Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου, από
αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ορεστιάδας σε
συνεργασία με αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής
Φύλαξης Διδυμοτείχου ένας ημεδαπός, διότι εντοπίσθηκε
να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα, πραγματοποιώντας
επικίνδυνους ελιγμούς και ευρισκόμενος υπό την επήρεια
οινοπνεύματος, ενώ στερούνταν άδειας ικανότητας
οδήγησης, καθόσον του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο
χρόνο για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Την
προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ορεστιάδας.
Σχετικά Άρθρα
Το Ιερό Λείψανο του Αγίου Λουκά του Ιατρού στην πανήγυρη των Αγίων Αναργύρων Ποταμιάς (το πρόγραμμα)
Στα Τέμπη του Νέστου οι περιθαλπόμενοι του Παραρτήματος Ατόμων με Αναπηρία Ξάνθης – Μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές
Click to comment





