Η εταιρία «Κασάπογλου Ακουστικά Κέντρα Ελλάδος» ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1987 µε ιδρυτή της τον Αγησίλαο Κασάπογλου.
Σύντοµα ανέπτυξε σηµαντικά τη δραστηριότητά της στον τοµέα της παροχής υπηρεσιών και εξειδικευµένων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για την υποβοήθηση της ακοής, µε αποτέλεσµα να επεκταθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα µε πρότυπα κέντρα εφαρµογής ακουστικών βαρηκοΐας.
Διαθέτει το σύνολο των απαραίτητων πιστοποιήσεων που επιβάλλονται από την ελληνική αλλά και ευρωπαϊκή νοµοθεσία, χρησιµοποιεί αποκλειστικά πιστοποιηµένα προϊόντα, φιλικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Η εταιρία «Κασάπογλου Ακουστικά Κέντρα Ελλάδος» είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρίας ακουστικών Resound σε Ελλάδα και Κύπρο. Πρόκειται για µία από τις µεγαλύτερες εταιρίες ακουστικών βαρηκοΐας, µε έδρα τη Δανία, µε φήµη που απλώνεται σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Δωρεάν υπηρεσία «επίσκεψη κατ’ οίκον»
Η εταιρία, λαµβάνοντας υπόψη της τα προβλήµατα κινητικότητας ανθρώπων κυρίως µεγάλων σε ηλικία που έχουν βαρηκοΐα, προσφέρει τη δωρεάν υπηρεσία «επίσκεψη κατ’ οίκον», καλύπτοντας όχι µόνο τα µεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και οποιοδήποτε χωριό στην περιφέρεια.
Άλλωστε, για τους ανθρώπους της εταιρίας «Κασάπογλου Ακουστικά Κέντρα Ελλάδος» το κύριο µέληµά τους είναι η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών τους, γι’ αυτό και φροντίζουν να είναι δίπλα τους όπου κι αν αυτοί βρίσκονται. Ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας κύριος Μπάµπης Γαιτανίδης µας απάντησε σε τρεις µας ερωτήσεις.

1. Πείτε µου σας παρακαλώ, ποιο είναι το µυστικό σας για να αποκτήσετε µια τόσο καλή φήµη όπως εσείς στον κλάδο σας;
Η προσήλωση των Ακουστικών Κέντρων Ελλάδος Κασάπογλου στην ποιότητα και η χρήση προηγµένης τεχνολογίας στα ακουστικά βοηθήµατα αλλά κι η ικανότητα να προσαρµόζουµε τις λύσεις µας ανάλογα µε τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του κάθε πελάτη έχει συµβάλει στην σταθερή ικανοποίηση των πελατών.
Παράλληλα, η συνεχείς παροχή ενηµέρωσης σχετικά µε τα προβλήµατα ακοής δηµιουργείεµπιστοσύνη µεταξύ της εταιρείας και των πελατών της. Η προσήλωση µας στους πελάτες µας σταχυολογείται στην παροχή δωρεάν αξιολόγησης ακοής και στην εξυπηρέτηση κατ` οίκον που δείχνουν τη δέσµευση µας στην παροχή πρόσθετης βοήθειας, εστιάζοντας στις πραγµατικές ανάγκες των πελατών.
Μέσα από συνεχείς εκστρατείες ευαισθητοποίησης και προγράµµατα εκπαίδευσης, ενθαρρύνουµε τη χρήση των ακουστικών βαρηκοΐας ως ένα µέσο για την αποκατάσταση της ακουστικής λειτουργίας, προσφέροντας έτσι όχι µόνο λύσεις στα ακουστικά προβλήµατα, αλλά επίσης προωθώντας ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο για µια υγιή και ποιοτική ζωή.
Τέλος δεν πρέπει να αγνοηθεί η συνεργασία µε παγκόσµιους ηγέτες του κλάδου όπως αυτή µε την κορυφαία Δανέζικη εταιρεία κατασκευής ακουστικών βοηθηµάτων «Resound» που δίνει στην εταιρεία µας επιπλέον αξιοπιστία. Θα µπορούσαµε εν κατακλείδι να πούµε ότι το µυστικό της καλής φήµης µας είναι συνισταµένη της αφοσίωσης στην ποιότητα, στην εξυπηρέτηση πελατών, και στην κατανόηση των αναγκών του κοινού.

2. Το ότι είστε στις καλύτερες εταιρείες σε συγκεκριµένο κλάδο στην Ελλάδα. Παρακαλώ πείτε µου πώς κερδίσατε την τρέχουσα θέση σας στην αγορά σας;
Η απάντηση είναι απλή. Συνεχίζοντας και αναπτύσσοντας το όραµα του ιδρυτή της εταιρείας κ. Αγησίλαου Κασάπογλου, που δεν είναι άλλο από τη βελτίωση της ποιότητας ζωή των πολιτών που αντιµετωπίζουν προβλήµατα ακοής.Η θέση µας αντανακλά την αφοσίωση και την προσήλωση µας στο προϊόν µας.
Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων στον τοµέα των ακουστικών βοηθηµάτων είναι θεµελιώδης αλλά η σταθερή ποιότητα, που προσφέρουµε από την πρώτη µέρα ίδρυσης της εταιρείας, είναι προτεραιότητά µας. Η ενσωµάτωση των πιο πρόσφατων εξελίξεων στην τεχνολογία ακουστικών βοηθηµάτων αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και σίγουρα η συνεχής καινοτοµία βοηθά στη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Η εκπαίδευση του προσωπικού µας για τις νέες τεχνολογίες και τις εξελίξεις στον τοµέα εξασφαλίζει ότι είµαστε πάντα ενήµεροι και προετοιµασµένοι.
Είµαστε ολοκληρωτικά δεσµευµένοι στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση πελατών και την καινοτοµία, γεγονός που µας έχει καταστήσει επιτυχηµένους στον κλάδο µας και έχει συµβάλει στη θέση µας σε συγκεκριµένο κλάδο της Ελλάδας.

3. Πώς διατηρείτε τον εαυτό σας παρακινηµένο και συγκεντρωµένο όλη την ώρα ώστε να πετύχετε αυτά τα αποτελέσµατα;
Η αγάπη και το πάθος για τον κλάδο των ακουστικών βοηθηµάτων είναι ο κινητήριος µας µοχλός. Η αφοσίωση στη βελτίωση της ακουστικής εµπειρίας οδηγεί σε συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών. Κάθε επιτυχία όµως οφείλεται στη συστηµατική µας προσέγγιση.
Η επένδυση στην εκπαίδευση και στην ανάπτυξη του προσωπικού µας, καθώς και η διαρκής ενηµέρωση για τις τάσεις της αγοράς, µας επιτρέπει να παραµένουµε στην κορυφή των εξελίξεων.
Η ανοιχτή επικοινωνία εντός της οµάδας και η συνεργασία µεταξύ των µελών δηµιουργούν ένα κλίµα όπου οι ιδέες ρέουν ελεύθερα και επιτυγχάνονται οι κοινοί στόχοι παρακινώντας ο ένας τον άλλο µε ένα δηµιουργικό τρόπο.
Με αυτό τον τρόπο µπορούµε να διαχειριζόµαστε το καθηµερινόεπαγγελµατικό άγχος και να παραµένουµε ευέλικτοι αντιµετωπίζοντας τις προκλήσεις. Τέλος, το αίσθηµα ευθύνης για την προώθηση ενός άριστου ακουστικού περιβάλλοντος για τους πελάτες µας, προσφέροντας τους έτσι µιασηµαντική βελτίωση στην ποιότητα ζωής, τους αντανακλάται στην προσήλωσή µας στους στόχους µας.
Κλείνοντας ο ίδιος θέλησε να κάνει ειδική µνεία στην οµάδα των συνεργατών του, χαρακτηρίζοντάς τους ως τον πολυτιµότερο «κρίκο» της όλης λειτουργίας της επιχείρησης, ευχαριστώντας και από το βήµα αυτό για την καθηµερινή τους συνεισφορά στην συνέχεια και την ανάπτυξη του οράµατος .
Info:
Ακουστικά Κέντρα Κασάπογλου
28ης Οκτωβρίου 23 | Τηλ 25410 74790
www.akoustikakentra.gr
