fbpx
ΚοινωνίαΤελευταία Νέα

Διάχυση – επιμόρφωση όλων των διδασκόντων του 2ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης, στο περιεχόμενο των ατομικών κινητικοτήτων ERASMUS+ ACCREDITATION

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθ. 2022-1-EL01-KA120-SCH-000110213 ERASMUS+ ACCREDITATION που απονεμήθηκε στο 2ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης , πραγματοποιήθηκε διάχυση και επιμόρφωση όλων των διδασκόντων του σχολείου, στις 20/9/24 από τις εκπαιδευτικούς Βαφειάδου Μαρία, Νάκου Γιαννούλα, Μπετσάκου Μαρία και Στεφανίδου Παναγιώτα, που συμμετείχαν σε ατομικές κινητικότητες /σεμινάρια που έλαβαν χώρα στη Βαρκελώνη και στη Γάνδη.

(κωδικοί: 29762 MOB 0009,0010,0011,0013)

Οι επιμορφώσεις που παρακολούθησαν, αφορούσαν την κοινωνική, συναισθηματική και την ψηφιακή προσέγγιση κατά την εκπαιδευτική διαδικασία (Thesocial, theemotional, thedigitalapproach) και την βιώσιμη ανάπτυξη, κλιματική αλλαγή και παγκόσμια πολιτειότητα (“TeachingforaSustainableWorld: ClimateChangeandGlobalCitizenship“).

Οι εκπαιδευτικοί εξοικειώθηκαν με τις έννοιες της διαφορετικότητας, της πολυπολιτισμικότητας, των διακρίσεων, της ένταξης και των ίσων ευκαιριών στο σχολείο, την κατάκτηση αυτοπεποίθησης στη διαχείριση των συναισθηματικών και σχεσιακών αναγκών των μαθητών, την εύρεση στρατηγικών για την πρόληψη συγκρούσεων και προβλημάτων συνύπαρξης στις εκπαιδευτικές κοινότητες και την εξερεύνηση των δυνατοτήτων των ψηφιακών εργαλείων για μια ποικιλία εκπαιδευτικών στόχων.

Επίσης ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα κοινωνικών ανισοτήτων, κοινωνικής δικαιοσύνης, ενημερώθηκαν για τους Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, κινητοποιήθηκαν σε σχέση με την βιώσιμη/αειφόρο ανάπτυξη, κλιματική αλλαγή και την αναγκαιότητα προώθησης της κυκλικής οικονομίας, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η ιδιότητα του ενεργού πολίτη και η παγκόσμια- ευρωπαϊκή πολιτειότητα.

Μετά τη διάχυση των παραπάνω , οι εκπαιδευτικοί προβληματίστηκαν και κατέληξαν στην αναγνώριση της αξίας των ευρωπαϊκών προγραμμάτων και την ανάγκη ενσωμάτωσης των εννοιών αυτών στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική.

Όλο το εκπαιδευτικό υλικό τόσο των σεμιναρίων όσο και της διάχυσης-επιμόρφωσης, αναρτήθηκε σε κοινόχρηστο φάκελο, με ελεύθερη συνεπώς πρόσβαση όλων των εκπαιδευτικών σε αυτό, ώστε με την σειρά τους να λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές και να το εντάξουν κατά βούληση, ή στα μαθήματα τους ή στα προγράμματα εξωσχολικών δραστηριοτήτων.

Σχετικά Άρθρα