Travel Τελευταία Νέα

Τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε το προωθητικό Press Τrip της Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης με συμμετοχή σημαντικών ξένων εκπροσώπων ταξιδιωτικών ΜΜΕ

Κομοτηνή, Τετάρτη 23Νοεμβρίου–Μια κορυφαία περιηγητική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν ξένοι ειδήμονες του ταξιδιωτικού χώρου από την Ιταλία, την Πολωνία και την Τουρκία που συμμετείχαν στο προωθητικόPressTrip, το οποίο διοργάνωσεαπό τις 21 έως και τις 23/11 2022 η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης με τη συνδρομή τηςChooseStrategicCommunicationsPartners.

Οι 3εκλεκτοί προσκεκλημένοιστο ταξιδιωτικόevent, το οποίο  διεξήχθη στο πλαίσιο της καμπάνιας της ΠΑΜΘ «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», γνώρισαν τους σημαντικότερους φυσικούς και πολιτιστικούς θησαυρούς της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας  & Θράκηςαποκομίζονταςμια εξαιρετικά θετική εικόνα για την Περιφέρεια, την οποία στη συνέχεια θα μεταφέρουν στις ιδιαίτερες πατρίδες τους.

Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες στο PressTripανακάλυψαντις ομορφιές και τα κυριότερα αξιοθέατα πόλεων, όπως η Αλεξανδρούπολη, η Κομοτηνή και η Ξάνθη, περιπλανήθηκαν σε ακριτικές περιοχές, όπως το Διδυμότειχο και περπάτησαν σε παραδοσιακούς οικισμούς ιδιαίτερου χαρακτήρα, όπως το Πόρτο Λάγος. Παράλληλα, επισκέφτηκανμουσεία και ξεναγήθηκαν σε χώρους έντονου ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, όπως το Μουσείο Μεταξιού στο Σουφλί και το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.Τοπία απαράμιλλου φυσικού κάλους, όπως το εντυπωσιακό Δέλτα του Έβρου,  τα Στενά του Νέστουκαι η καταπράσινη περιοχή της Νυμφαίας – πνεύμονας ζωής για την Κομοτηνή- με το χαρακτηριστικό τουριστικό περίπτερο, ήταν τέλος κάποιες από τις στάσεις του PressTripπου εντυπωσίασαν τους ξένους επισκέπτες, ενώ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τοπικούς φορείς.

Το προωθητικό αυτόταξίδι που διοργάνωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, το 7ο κατά σειρά, αποτελεί τη συνέχεια ανάλογων επιτυχημένωνevents, που είχαν ως αποτέλεσμα διθυραμβικά δημοσιεύματα στον Τύπο για τις ομορφιές της ευρύτερης περιοχής.

Αυτές οι δράσεις προβολής της ΠΑΜΘ αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού που έχει ως βάση την καμπάνια «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Καίριο ζητούμενο είναι η ανάδειξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης σε απόλυτο τουριστικό προορισμό και τις 4 εποχές του χρόνου καθώς και η ένταξη της στους καταλόγους των επαγγελματιών τουρισμού, αλλά και μεμονωμένων ταξιδιωτών.

Σχετικά Άρθρα