Επιχειρήσεις Τελευταία Νέα

Η Lidl Ελλάς ανάμεσα στα 10 κορυφαία SocialMediaBrands της δεκαετίας

Κατέκτησετην 5ηθέσηστοTop10 Social Media Brand of the Decadeκαιτο γιορτάζει

Την 5η θέση στη λίστα με τα 10 κορυφαία SocialMediaBrandsτης δεκαετίας κατέκτησε η Lidl Ελλάς στα φετινά SocialMediaAwards, μια τιμητική διάκριση η οποία αναγνωρίζει την επιδραστικότητα αλλά και την αποτελεσματικότητα του brand στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.H κατάταξη διαμορφώθηκεμε βάση τον αριθμό και τον τύποτων βραβείων που έχουν κερδίσειανά τα χρόνια εταιρείεςπροερχόμενες από όλους τους κλάδους της εγχώριας αγοράς από την έναρξη του θεσμού των Social Media Awards, το 2013, έως και σήμερα.Η σπουδαία αυτή διάκρισηαναμφίβολα οφείλεται στην αποτελεσματική σύμπραξη τωντομέωνMarketing, Εταιρικής Επικοινωνίας και Υπευθυνότητας και Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας και των πολλών εξειδικευμένων ανθρώπων της, οι οποίοι την οδήγησαν στη λίστα με τους κορυφαίους των SocialMedia της δεκαετίας.

Επιπλέον, η εταιρεία απέσπασε έξινέα βραβεία στο πλαίσιο των φετινών SocialMediaAwards, τον θεσμό που επιβραβεύει τα εξαιρετικά επιτεύγματα και τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα τα βραβεία ήταν:

  • στην κατηγορία «Best Implementation of LinkedIn as a MarketingSolutionTool» για τη δημιουργία ποιοτικού πρωτότυπου περιεχομένου με πρωταγωνιστή το #teamLidl, στο κανάλι της Lidl Ελλάς στο LinkedIn, μέσα από ένα στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας
  • στην κατηγορία «Best ThoughtLeadershipContent» για την παραγωγή περιεχομένου στο LinkedIn στο πλαίσιο της 360ο καμπάνιας επικοινωνίας «Αυτά που δεν βλέπεις», προβάλλοντας ανθρώπους της εταιρείας από τα καταστήματα, τα logisticscenters και τα γραφεία οπό όλη την Ελλάδα
  • στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for BrandAwareness» για την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου στο πλαίσιο της καμπάνιας επικοινωνίας «Αυτά που δεν βλέπεις» με πρωταγωνιστή τη μεγάλη ομάδα της Lidl Ελλάς
  • στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for CSR» για το#kaliterosimera, τη διαδραστική καμπάνια στο Twitter για την περιβαλλοντική αποκατάσταση και αναδάσωση των πυρόπληκτων και γύρω περιοχών
  • στην κατηγορία«Best in FMCG &Grocery (YouTube)» για την εξέλιξη του YouTubeChannel της Lidl Ελλάς, με στόχοτη μετατροπή του σε Hub που θα επιμηκύνει τη «Lidl εμπειρία» και θα φιλοξενήσει έναν διάλογο με τους καταναλωτές

Η Lidl Ελλάς εξελίσσει καθημερινά την προβολή και την επικοινωνία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνοντας έμφαση στη διευρυμένη απήχηση, την αλληλεπίδραση με τις κοινότητές της και την προσαρμογή των διαφορετικών μηνυμάτων στα κατάλληλα κανάλια, αποδεικνύοντας πως η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα δεν έχουν όρια.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

twitter.com/Lidl_Hellas_

linkedin.com/company/lidl-hellas

Σχετικά Άρθρα