Επιχειρήσεις Τελευταία Νέα

Χρυσό βραβείο στα DIME 21 απέσπασε η Health Marketing

Χρυσό βραβείο για την καλύτερη Home Page απέσπασε η Health Marketingστα βραβεία DIME 2021 (DigitalMediaAwards), έναν ετήσιο θεσμό που έχει ως στόχο να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του digitalpublishing.

Συγκεκριμένα, το βραβείο αφορά στη δημιουργία της ιστοσελίδας urology4you.gr, της ουρολογικής ομάδας U4U, που χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακά 3Danimatedgraphics, αλγοριθμικό animation, hitech αισθητική και υψηλή ταχύτητα φόρτωσης! Οικοδεσπότης της ιστοσελίδας είναι ο U4, ένα 3DAnimatedRobot, που συμβολίζει την τεχνολογία αιχμής στη ρομποτική χειρουργική, όπου εξειδικεύεται η U4U.

Το websiteπαράλληλα διαθέτει καινοτόμα εφαρμογή Teleconference, που δίνει τη δυνατότητα onlinebooking συνεδρίας με realtime έλεγχο διαθεσιμότητας, δυνατότητα onlineπληρωμής της κράτησης και διεξαγωγή της συνεδρίας μέσα στο περιβάλλον της ιστοσελίδας, χωρίς ο επισκέπτης να χρειάζεται να κάνει κάποια εγγραφή ή να κατεβάσει κάποια εφαρμογή και χωρίς να πρέπει να μεταφερθεί εκτός ιστοσελίδας

Η τελετή απονομής των βραβείων DIME 21 -τα οποία διοργανώνει κάθε χρόνο η BOUSSIAS- πραγματοποιήθηκε στις 6 Οκτωβρίου, με την παρουσία στελεχών της ψηφιακής αγοράς, για τη βράβευση των καλύτερων projectτης φετινής χρονιάς.

Στόχος του project

«Στόχος μας στο συγκεκριμένο project ήταν η δημιουργία ενός ξεχωριστού και εντυπωσιακού website, που καταφέρνει να συνδέσει το brand της U4U με την τεχνολογία αιχμής και ειδικότερα με τη ρομποτική χειρουργική, αλλά και να ‘’αποτυπώσει’’ την ιατρική τεχνολογική καινοτομία της στον ψηφιακό κόσμο.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους γιατρούς της ομάδας U4Uκ.κ. Ανδρέα Ανδρέουκαι Αθανάσιο Μπέκογια την εξαιρετική συνεργασία και την ευκαιρία που μας έδωσε να εφαρμόσουμε τις ιδέες μας και να εκφράσουμε τη δημιουργικότητά μας μέσω του συγκεκριμένου project», υπογραμμίζει η Μπέττυ Κυριακίδου, MarketingManagerτης HealthMarketing.

Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής της HealthMarketing, Κλέαρχος Πρωτοπαπάς-Καραντάνης επισημαίνει: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τη διάκριση που απέσπασε η εταιρεία μας, η οποία από τη Θεσσαλονίκη δίνει το στίγμα του ιατρικού μάρκετινγκ σε πανελλήνιο επίπεδο. Θερμά συγχαρητήρια τόσο στην ομάδα που δούλεψε το συγκεκριμένο έργο, όσο και σε όλο το teamτης HealthMarketingπου με ενθουσιασμό και μεράκι προσπαθεί για το αρτιότερο και καλύτερο αποτέλεσμα».

Σχετικά Άρθρα