Ξάνθη, 30/06/2020
Προς
Πρόεδρο της Δημοτικής Επιχείρησης
Πληροφόρησης Θεάματος και Επικοινωνίας
Δήμου Ξάνθης
Ερωτήματα
Κύριε Πρόεδρε,
Στο Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Επιχείρησης Πληροφόρησης Θεάματος και Επικοινωνίας που θα πραγματοποιηθεί στις 30/06/2020 υπάρχει ως θέμα η Ψήφιση Ισολογισμού 2019 καθώς και η Έκθεση Τακτικού Διαχειριστικού Ελέγχου.
Ερωτάσθε :
Πόσοι είναι οι υπάλληλοι και οι αμοιβές αυτών και πως απεικονίζονται στις ισολογικές καταστάσεις;
Ποια είναι τα ταμειακά διαθέσιμα;
Πόσες φορές έχει προταθεί από τους ελεγκτές λογιστές μέσω των ψηφισάντων ισολογισμών να ληφθεί υπόψιν το πρόβλημα της μείωσης του καταβληθέντος κεφαλαίου;
Ξάνθη, 31/08/2020
Προς τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιχείρησης
Πληροφόρησης Θεάματος και Επικοινωνίας
Δήμου Ξάνθης
Κύριε Πρόεδρε,
Στις 30 Ιουνίου 2020 σας υπέβαλα έγγραφο με μία σειρά ερωτημάτων με αρ.πρωτ. 203/30-6-2020, ως Δημοτική Σύμβουλός και ως μέλος του Δ.Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας του Δήμου Ξάνθης και για τα οποία δεν έχω λάβει ακόμη την απαιτούμενη έγγραφη απάντησή σας εντός της νόμιμης προθεσμίας.
Σας επισημαίνω πως σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, που κυρώθηκε με τον ν.2690/1999 (ΦΕΚ Α΄ 45), όπως οι παρ. 1 και 2 αντικαταστάθηκαν από το άρθρο 6 παρ. 1 του ν. 3242/2004 (ΦΕΚ Α΄ 102), η παρ. 3 αντικαταστάθηκε από το άρθρο 11 παρ. 3 του ν.3230/2004 (ΦΕΚ Α΄ 44), οι δε παρ. 5 και 6 προστέθηκαν με το άρθρο 6 παρ. 2 του ν. 3242/2004, ορίζονται τα εξής:
«Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία …
Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα: (α) τους λόγους της καθυστέρησης, (β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και (γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.»
Κατόπιν τούτου σας καλώ να μου απαντήσετε άμεσα, ως έχετε υποχρέωση, επιφυλασσόμενη σε κάθε περίπτωση παντός νομίμου δικαιώματός μου.