fbpx
ΕπιχειρήσειςΤελευταία Νέα

Ποιος ο ρόλος ενός συμβούλου όπως η BSS στη διαχείριση κρίσεων;

Οι κρίσεις άλλες μικρότερες και άλλες μεγαλύτερες είναι μέρος του οικονομικού κύκλου. Επομένως κάθε μονάδα πρέπει να είναι προετοιμασμένη για να αντιμετωπίζει κρίσεις. Μπορεί να μην αναμένει κανείς πανδημία, αλλά αν κάθε επιχείρηση έχει δομήσει έναν οργανισμό με σκοπό να μπορεί να αντιμετωπίζει οικονομικές διακυμάνσεις, τότε το πιθανότερο είναι να μπορέσει να περάσει κάθε μπόρα. Ο ρόλος του συμβούλου στην διαμόρφωση ενός τέτοιου μοντέλου ως μέρος μιας διοικητικής ομάδας είναι χρήσιμος.

Υπάρχει πλαίσιο λειτουργίας σε περίοδο κρίσης προς:

·         Πελάτες

·         Εργαζομένους

·         Προμηθευτές

·         Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα

·         Κρατικούς φορείς;

Όταν θέτεις αυτούς τους προβληματισμούς εν καιρό νηνεμίας, λαμβάνεις διαβεβαιώσεις ότι όλα είναι τακτοποιημένα, όλα είναι οργανωμένα και δεν υπάρχει καμία πρόσθετη ανάγκη. Στο πρόβλημα όμως διαπιστώνεις ότι δεν υπάρχει μοντέλο διαχείρισης κρίσης. Μάλλον ακαταστασία αναγνωρίζεις και έλλειψη ψυχραιμίας.

Ο ρόλος ενός συμβούλου σε αυτό το πλαίσιο είναι να μπορέσει να διαπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις την οίηση του επιχειρηματία που νομίζει πως τα γνωρίζει όλα ή την αλαζονεία του ετέρου επιχειρηματία που θέλει να αισθάνεται ότι εκείνος και κανένας άλλος σκέφτηκε και βρήκε την κάθε λύση.

Σε συνθήκες αβεβαιότητας, όπου τα ενδεχόμενα δεν έχουν πιθανότητες αλλά μπορούν να γινούν όλοι οι συνδυασμοί εκβάσεων ανά πάσα στιγμή, το σημαντικό  για μια εταιρία είναι να έχει μια συνεκτική  & ταυτόχρονα διαφοροποιημένη ομάδα διοίκησης. Ο ρόλος του συμβούλου εκεί είναι κρίσιμος διότι συνεισφέρει : στη διαφοροποίηση, το καθαρό μυαλό και την εξειδικευμένη τεχνογνωσία.

Όσο περισσότερα μυαλά τόσο καλύτερες αποφάσεις συνηθίζουμε να λέμε και όσο καλύτερη ομάδα τόσο αξιότερος ο manager.

Ιδιαίτερα κρίσιμο στοιχείο είναι ο χρόνος.  Το επείγον της άμεσης συνεργασίας, διότι κάθε ημέρα που χάνεται αυξάνει και την πιθανότητα να μην περάσει “το πλοίο από τις συμπληγάδες” που είναι μπροστά μας. Μη ξεχνάμε ότι ο σύμβουλος χρειάζεται λίγο χρόνο για να ενταχθεί στο εταιρικό μοντέλο του πελάτη και τις ιδιομορφίες του.   

Είναι αποδεδειγμένο ότι οι ομάδες εκείνες διοίκησης που έχουν ανοικτά αυτιά, μακριά από εγωισμούς και αξιοποιούν αξιόπιστες πληροφορίες φιλτραρισμένες μέσα και από μια ομάδα τεχνοκρατών, όπως αυτές των συμβούλων, έχουν πάντοτε καλύτερα αποτελέσματα.

Είναι καλύτερα προετοιμασμένες και αντιδρούν πιο γρήγορα και εύστοχα στις εξελίξεις όσο έκτακτες και αν είναι. Σήμερα βιώνουμε μια πολύ μεγάλη κρίση. Έστω και τώρα, αλλά άμεσα πρέπει να κινηθείτε στην επάνδρωση της ομάδας σας με έναν αξιόπιστο συνεργάτη.

Ποιος δεν χρειάζεται έναν σύμβουλο, σε μια τέτοια συγκυρία; Μια τέτοια ομάδα ανθρώπων; Ποια διοικητική ομάδα δεν αποκτά ποιοτικά οφέλη από μια τέτοια προσθήκη;

Ευχόμαστε να έχουμε την ευλογία να μας δώσετε την ευκαιρία να τον γνωρίσετε. Τώρα στα πολύ δύσκολα, χτίζονται οι καλύτερες σχέσεις.

Παραμένουμε διαρκώς στη διάθεση σας.

Με εκτίμηση,

Αρεταίος Σαββίδης

Sales Manager – Xanthi Branch

Business Support Services 

Υποκατάστημα Ξάνθης | Μπρωκούμη 30Β – Εμπ. Κέντρο ΑΒ | 67 100 | Ξάνθη

T | +30 25410 26717

Σχετικά Άρθρα