Κατά τη διενέργεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων, επιβάλλεται η αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση και επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις αποτελούν πλέον ένα παρωχημένο θεσμό, που δεν βοηθάει τη λειτουργία της αγοράς, παρ’ όλα αυτά οι επιχειρήσεις θα ανταποκριθούν στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας αξιόπιστα προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές.