Πως να διαφημίσεις την επιχείρηση σου στο Facebook και να κερδίσεις νέους πελάτες από τα like σου.
Τι πρέπει να έχει ένα σύγχρονο website ή eshop για να αυξήσει το πελατολόγιο σου
Πότε: Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 – 18:30
Που: Αίθουσα του Επιμελητηρίου Ξάνθης – Βασ. Κωνσταντίνου 1, Ξάνθη, 2ος όροφος
Οι εγγραφές ξεκίνησαν!
Δήλωσε συμμετοχή δωρεάν, μόνο για επαγγελματίες
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου – 18:30 στην αίθουσα Επιμελητηρίου Ξάνθης Βας. Κωνσταντίνου 1, Ξάνθη, 2ος όροφος
Οι εγγραφές ξεκίνησαν!
Εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, βιοτέχνης, έμπορος και θέλεις να μάθεις πως θα κερδίσεις νέους πελάτες από το ίντερνετ (facebook , website, e-shop) δήλωσε συμμετοχή και εξασφάλισε μία θέση στο δωρεάν σεμινάριο που διοργανώνεται από επαγγελματίες του χώρου στην αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ξάνθης.
Δήλωσε Συμμετοχή. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος. Κάνε την κράτηση σου τώρα.
Ομιλητές
Σταύρος Καρυπίδης- Business Content Creator- Εκδότης – Δημοσιογράφος
Πιστοποιημένος από την Google στο Digital Marketing του Grow Tourism Online
Αβραάμ Πολίτης – Techplace – Μηχανικός Πληροφορικής
Πιστοποιημένος από την Google στο Online Marketing Fundamentals in Tourism
Σε ποιους απευθύνεται
– Σε ελεύθερους επαγγελματίες
– Στελέχη επιχειρήσεων
– Σε συνεργάτες επιχειρήσεων
– Σε όσους θέλουν να ξεκινήσουν την επιχείρηση τους τώρα
– Σε όσους θέλουν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας
– Σε όσους θέλουν να αναπτύξουν την δικτυακή τους παρουσία
Θεματολογία
Τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο σεμινάριο
Τι ξεχωρίζει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις από τις υπόλοιπες;
Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όλοι όσοι θέλουν να αυξήσουν τους πελάτες τους
Γιατί διαφήμιση στο Facebook;
Δεν πουλάει ο καλύτερος αλλά αυτός τον οποίο ξέρει ο πελάτης
Πως ξεκινάμε; Τι πρέπει να έχουμε από πριν
Πως παράγουμε περιεχόμενο για την σελίδα μας στο Facebook
Τι φέρνει σίγουρες πωλήσεις από το Facebook
Τι κερδίζεις μετά από μια καμπάνια στο Facebook
Facebook likes: Η κρυφή αξία τους και 27 τρόποι να τα κερδίσεις
9 λόγοι για τους οποίους δεν αποδίδει ένα e-shop αν και κάνει καμπάνιες FB
Τεχνικές Audiences και Retargeting
Σταύρος Καρυπίδης
Business Content Creator
Ποια η αξία της ηλεκτρονικής σας βιτρίνας (ιστοσελιδας)
Tι πρέπει να έχει μία σύγχρονη ιστοσελίδα
Συχνά λάθη και παραλείψεις κατά την δημιουργία μιας ιστοσελίδας
Τρόποι ορθής λειτουργίας μιας ιστοσελίδας / ηλεκτρονικού καταστήματος
Η αξία του σωστού περιεχομένου (Content is King)
Ποιος ο ρόλος των στατιστικών
Αβραάμ Πολίτης
Techplace
Δήλωσε συμμετοχή δωρεάν οι θέσεις είναι αυστηρά περιορισμένες και είναι ΜΟΝΟ για Επαγγελματίες!!!