Εδώ έχω μαζέψει μερικές συμβουλές για το δημιουργικό των διαφημίσεών σας στο Facebook. Έτσι όσοι το διαβάσετε αυτές τις συμβουλές της Business Content Creators θα μπορέσετε να χρησιμοποιήστε το κατάλληλο δημιουργικό στην επόμενη διαφήμισή σας και αυτή να είναι επιτυχημένη.
Θα μιλήσουμε για την επιλογή της κατάλληλης εικόνας και του κατάλληλου κειμένου για το δημιουργικό των διαφημίσεών σας. Εφαρμόστε όσα θα μάθετε στην επόμενη διαφήμισή σας και πετύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
Τι είναι το δημιουργικό μιας διαφήμισης;
Το δημιουργικό μιας διαφήμισης αποτελείται από την εικόνα και το κείμενο που ωθούν το κοινό να προχωρήσει σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, π.χ. να κάνει μια αγορά ή να επισκεφτεί την επιχείρησή σας.
Κατά την προετοιμασία του δημιουργικού της διαφήμισής σας:
Σκεφτείτε ποιος είναι ο στόχος της επιχείρησής σας: Προσδιορίστε για ποιον λόγο θέλετε να προβάλετε τη διαφήμιση και κατανοήστε τα αποτελέσματα που θέλετε να πετύχει η συγκεκριμένη διαφήμιση για την επιχείρησή σας.
Σκεφτείτε ποιο είναι το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε: Σκεφτείτε τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και με ποιον τρόπο μπορούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας να καλύψουν τις ανάγκες αυτών των ατόμων.
Επιλέξτε την κατάλληλη εικόνα
Επιλέξτε μια φωτογραφία που πιστεύετε ότι θα τραβήξει την προσοχή του στοχευόμενου κοινού. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε μια κοντινή φωτογραφία ενός νέου προϊόντος ή δείξτε έναν υπάλληλο που σερβίρει τη νέα σπεσιαλιτέ του εστιατορίου σας.
Αν η εικόνα σας περιλαμβάνει κείμενο, π.χ. μια πινακίδα, θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι το κείμενο της εικόνας δεν είναι υπερβολικά μεγάλο, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της διαφήμισής σας. (Το facebook δεν θέλει κείμενο μέσα στις φωτογραφίες, ή θέλει το πολύ 20% τις επιφάνειας της φωτογραφίας να καλύπτεται από κείμενο, δώστε μεγάλη προσοχή σε αυτό).
Συμβουλές για υπέροχες φωτογραφίες
Δώστε έμφαση στις φορητές συσκευές: Ένα smartphone είναι ένα καλό μέσο για να αρχίσετε να τραβάτε φωτογραφίες καλής ποιότητας. Ελέγξτε τις φωτογραφίες σε μια φορητή συσκευή για να βεβαιωθείτε ότι το θέμα τους είναι ευκρινές και το κείμενό τους, εφόσον περιλαμβάνουν κάποιο κείμενο, είναι ευανάγνωστο.
Μην περιπλέκετε τα πράγματα: Μια εικόνα δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει πολλά άτομα και αντικείμενα, προκειμένου να είναι αποτελεσματική. Τραβήξτε μια κοντινή φωτογραφία ενός προϊόντος ή δείξτε κάποιον που απολαμβάνει ένα γεύμα στο εστιατόριό σας.
Δημιουργήστε ένα διαφημιστικό κείμενο που τραβάει την προσοχή
Γράψτε ένα διαφημιστικό κείμενο που επικεντρώνεται στον επιχειρηματικό στόχο σας και είναι πιθανό να προκαλέσει την ανταπόκριση του κοινού. Για παράδειγμα, περιγράψτε τι είναι αυτό που καθιστά μοναδικό ένα νέο προϊόν ή ενημερώστε το κοινό για τη νέα σπεσιαλιτέ του εστιατορίου σας.
Ιδανικά, το κείμενό σας δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 90 χαρακτήρες. Αν είναι μεγαλύτερο, μπορεί να μην εμφανίζεται ολόκληρο σε φορητές συσκευές με μικρή οθόνη.
Συμβουλές για εξαιρετικά διαφημιστικά κείμενα
Λάβετε υπόψη το σκεπτικό των πελατών σας: Μπείτε στη θέση των πελατών σας και αναρωτηθείτε: “Τι θα με έκανε να ανταποκριθώ σε αυτή τη διαφήμιση;”. Έπειτα, επικεντρωθείτε σε αυτά τα συναισθήματα.
Φροντίστε να είστε άμεσοι και ακριβείς: Επικεντρωθείτε σε ένα θέμα, ακόμα κι αν θέλετε να προωθήσετε περισσότερα προϊόντα ή υπηρεσίες. Φροντίστε το κείμενό σας να είναι σύντομο και επιλέξτε μια σχετική προτροπή, π.χ. “Αγοράστε τώρα”.
Αν θέλετε να μάθετε πως δουλεύει η προώθηση στο Facebbok ή να σχεδιάσουμε μαζί επαγγελματικά μια καμπάνια σας μπορείτε να με καλέσετε. Business Content Creators – Σταύρος Καρυπίδης 6947267737 και 2541076950