fbpx
FacebookΤελευταία Νέα

Το εργαλείο που βοήθησε τον MarkZuckerberg να συντονίσει την αυτοκρατορία του, ΤΩΡΑ στη διάθεση όλων των εταιρειών!

Μετά από 2 χρόνια πειραματισμών σε περιβάλλον beta,  η Facebook   λάνσαρε επίσημα   σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 10/10/16 στο Λονδίνο, το Facebook Workplace γνωστό και ως Facebook at Work. Πολλοί λένε πως το Facebook Workplace δημιουργήθηκε για να διεκδικήσει το μερίδιο της αγοράς που κατέχει έως σήμερα η δημοφιλής πλατφόρμα Slack (και η τιμολογιακή πολιτική της FB μάλλον το επιβεβαιώνει).

Τι είναι το Facebook Workplace
Το Facebook Workplace  σου παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις έναν εταιρικό λογαριασμό, ξεχωριστά από τον προσωπικό σου λογαριασμό στο Facebook. Με έναν λογαριασμό Workplace μπορείς να χρησιμοποιείς εργαλεία της  Facebook με τα οποία είσαι ήδη εξοικειωμένος (όπως news feed, wall, reactions, chat, share files, like κ.ά) για να επικοινωνείς και να συνεργάζεσαι με τους συναδέλφους σου στην ίδια εταιρεία. Όσα κοινοποιούνται μέσω το Facebook Workplace είναι ορατά μόνο σε άλλα άτομα της εταιρείας αυτής.

Σε τι διαφέρει το Facebook Workplace από ένα κοινό Facebook λογαριασμό
Ο προσωπικός λογαριασμός σου είναι για να συνδέεσαι με φίλους και συγγενείς, καθώς και να μοιράζεσαι απόψεις, ή στιγμές από την ζωή σου.

Ο εταιρικός λογαριασμός Workplace  είναι ορατός μόνο σε άτομα της εταιρείας σου και είναι ξεχωριστός από τον προσωπικό σου λογαριασμό. Είναι ο χώρος όπου μπορείς να συνδέεσαι και να συνεργάζεστε με συναδέλφους, να συμμετέχεις σε ομάδες που αφορούν το τμήμα σου, να ανταλλάσσετε πληροφορίες, να παρακολουθείτε την εξέλιξη ενός έργου, να μοιράζεστε αρχεία κ.ά  νέα που αφορούν την εταιρεία.

Τα καλά νέα
Το Facebook Workplace έχει ήδη αξιολογηθεί θετικά  από 1.000 εταιρείες & οργανισμούς ανά τον κόσμο, που συμμετείχαν στο beta testing. Ένας από αυτούς τους οργανισμούς και η Royal Bank of Scotland με 100.000 εργαζόμενους. Σύμφωνα με τον Kevin Henley, director of Design, του γνωστού τραπεζικού κολοσσού, το 90% των εργαζομένων της εταιρείας του που χρησιμοποίησε το Facebook at work συνεχίζει να το κάνει με την ίδια θέρμη σε μηνιαία βάση.

Όπως δηλώνει η Julien Cordoniou,  director του  Facebook Workplace, η εξήγηση της επιτυχίας του Workplace, στo 2ετές beta testing, είναι απλή.

H σύλληψη της ιδέας για το λανσάρισμα αυτής της υπηρεσίας δεν προέκυψε τυχαία. Ξεκίνησε από την ανάγκη της ίδιας της εταιρείας Facebook & του CEO της Mark Zuckerberg, να επικοινωνεί με όλο το προσωπικό της εταιρείας και να συντονίζει διάφορα έργα που βρίσκονταν σε εξέλιξη σε διαφορετικά σημεία του κόσμου. Το εφάρμοσαν, το είδαν να λειτουργεί και αποφάσισαν να το μοιραστούν με όλο τον κόσμο.

Επίσης, όπως συμπληρώνει η Julien Cordoniou, « οι λειτουργίες του Facebook Workplace δεν απαιτούν κάποια εκπαίδευση ή ειδικές γνώσεις  από τον χρήστητης υπηρεσίας.  Εφόσον ο χρήστης αυτός γνωρίζει να χειρίζεται το προσωπικό του Facebook προφίλ  , τότε είναι και σε θέση να χειριστεί και τον λογαριασμό του στο Facebook Workplace».

Τα κακά νέα
Δυστυχώς για τις μικρές επιχειρήσεις, το Workplace δεν θα διατίθεται δωρεάν, όπως συμβαίνει σήμερα, με τους ατομικούς Facebook λογαριασμούς. Για τις εταιρείες που θέλουν να το υιοθετήσουν, προβλέπεται μια μηνιαία επιβάρυνση (που κατά την άποψη μας κινείται σε λογικά πλαίσια, αν αναλογιστεί κανείς πως η ίδια υπηρεσία χρεώνεται από Slack περίπου 6,5$ ανά χρήστη). Πιο συγκεκριμένα οι τιμές του Facebook Workplace διαμορφώνονται ως εξής  :

·                                 $3 USD/χρήστη για τους πρώτους 1,000 ενεργούς μηνιαίους χρηστες

·                                 $2 USD/χρήστη για πάνω από 1,001 – 10,000 μηνιαίους ενεργούς χρήστες

·                                 $1 USD/χρήστης για πάνω από 10,000 μηνιαίους ενεργούς χρήστες

Σύμφωνα με την Facebook, η υπηρεσία ήδη χρησιμοποιείται φανατικά από 1000 και πλέον μεγάλες εταιρείες σε όλο τον κόσμο (ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Νορβηγία, Ινδία κ.ά)

Δες το βίντεο που ετοίμασε η Facebook και μάθε περισσότερα για το   Facebook Workplace εδώ

 

ΥΣ Η εγγραφή στην υπηρεσία, δεν είναι απλή.  Η ενδιαφερόμενη εταιρεία θα πρέπει να συμπληρώσει τα στοιχεία της και να περιμένει ένα εκπρόσωπο της Facebook να επικοινωνήσει μαζί της.

Σχετικά Άρθρα