Μία νέα λειτουργία, με την οποία θα είναι εφικτή η αποστολή άμεσου μηνύματος από τον χρήστη σε μια επιχείρηση αν αυτή εμφανίζεται σε διαφημίσεις ή sponsored posts, έθεσε εδώ και λίγες μέρες σε εφαρμογή το Facebook.
Συγκεκριμένα, οι διαχειριστές των Facebook Pages, θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν το κουμπί «Send Message» στις διαφημίσεις τους, αλλά και να απαντούν άμεσα σε σχόλια που εμφανίζονται στη σελίδα της εταιρείας, χωρίς να γίνονται ορατά απ’ όλους τους χρήστες.
Οι εξωτερικοί παρατηρητές από την πλευρά τους, θα βλέπουν ένα σημείωμα ότι υπάρχει επικοινωνία μεταξύ του σχολιαστή και της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τη νέα λειτουργία, οι σελίδες θα λαμβάνουν ειδικά σήματα ανάλογα με τον χρόνο ανταπόκρισης στις άμεσες ερωτήσεις των επισκεπτών.
Μια σελίδα θα λαμβάνει λ.χ. το σήμα «very responsive to messages» εφόσον απαντά στο 90% των εισερχομένων μηνυμάτων σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 5 λεπτών.
Οι χρήστες, θα έχουν την δυνατότητα να δηλώσουν ότι δεν επιθυμούν να δέχονται άμεσες απαντήσεις από Facebook Pages.