fbpx
ΈβροςΜειονότηταΤελευταία Νέα

Επίσκεψη στην Θράκη από Τούρκους εκπαιδευτικούς από της Τραπεζούντας

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio: «Οι ΤΠΕ και η μέθοδος-project στην εκπαίδευση: Πολιτικές, Πρακτικές και Ανταλλαγή Γνώσης μεταξύ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ανατ. Μακεδονίας- Θράκης και της Επαρχιακής Διεύθυνσης Εθνικής Εκπαίδευσης Τραπεζούντας» πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των Τούρκων εταίρων της Επαρχιακής Δ/νσης Εθνικής Εκπ/σης Τραπεζούντας, η οποία απαρτιζόταν από τον Προϊστάμενο της Επαρχιακής Δ/νσης Εθνικής Εκπ/σης Τραπεζούντας κ. Mustafa Υiǧit, την Προϊσταμένη της Επαρχιακής Δ/νσης Εθνικής Εκπ/σης Τραπεζούντας κα. Gülsüm Memișkartanoǧlu και από εκπαιδευτικούς της Τραπεζούντας.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη Θράκη, οι Τούρκοι προσκεκλημένοι μας επισκέφτηκαν το  Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης,  το Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο, Γυμνάσιο και ΓΕ.Λ Σαπών, στα οποία εκπαιδευτικοί παρουσίασαν μικροδιδασκαλίες και προγράμματα που υλοποποιούν με τη μέθοδο project και τις ΤΠΕ. Θερμή υποδοχή ετοίμασαν για τους φιλοξενούμενους οι Διευθυντές και οι εκπαιδευτικοί των σχολείων, ενώ παρούσα ήταν και η τοπική αυτοδιοίκηση, με την παρουσία του Δημάρχου Μαρωνείας-Σαπών Δρ. Ηλία Ιωαννάκη.

Στο πλαίσιο περιβαλλοντικής δράσης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Σουφλίου και ακολούθησε επίσκεψη στο Διδυμότειχο, όπου οι καλεσμένοι μας ξεναγήθηκαν από το Δήμαρχο Διδυμοτείχου, κ. Παρασκευά Πατσουρίδη.

Τέλος, οι Τούρκοι εταίροι μας παρευρέθησαν στην Ημερίδα με τίτλο: «Η μέθοδος project και οι ΤΠΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» που διοργάνωσε η Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ανατ. Μακεδονίας – Θράκης, σε συνεργασία με το ΠΕΚ Αλεξανδρούπολης και τα συνεργαζόμενα σχολεία του προγράμματος, η οποία πραγματοποιήθηκε στο 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης.

Για την επιτυχή αυτή έκβαση των δραστηριοτήτων του προγράμματος η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα ήθελε να απευθύνει τις θερμές της ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την προσπάθεια.

Σχετικά Άρθρα