Γενική

Βάλτε το δέντρο στην κεντρική πλατεία

Η πιο σκοτεινή πόλη είναι και πάλι εφέτος η Ξάνθη μας, εν όψει των Χριστουγέννων. Οι φωτισμοί και οι γιρλάντες άλλων εποχών έπαψαν να υπάρχουν στην άλλοτε πόλη του πνευματικού φωτός την πόλη με τα χίλια χρώματα. Τώρα λείπουν και τα δύο, διότι θεωρούνται… πολυτέλεια σε καιρούς κρίσης. Ας δίνουν βοήθεια στους μη έχοντες τα έξοδα που απαιτούνταν για φωταψίες κι άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις… Το μεγάλο μας δέντρο πάντως το χρειαζόταν η πόλη… Και κανένας αντιδήμαρχος δεν είχε την θέλησης να το εγκαταστήσει!(Για το δέντρο του ΕΒΕ φυσικά που πέρσι το κάνανε σαν καρναβάλι ούτε λόγος… ευτυχώς!!!).

Σχετικά Άρθρα