fbpx
Γενική

Σάββας Μελισσόπουλος: Η τοπική ιστορία στα σχολεία της Περιφέρειας ΑΜΘ από την επόμενη χρονιά

Οκτώ βασικοί άξονες προτεραιότητας έχουν τεθεί από τον νέο Περιφερειακό Διευθυντή

Με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων του ως ο νέος Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης ΑΜΘ, παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη τύπου, στην Κομοτηνή, ο συμπολίτης μας Σάββας Μελισσόπουλος, χθες το μεσημέρι. Ο νέος Διευθυντής έθεσε τους στόχους της θητείας που ξεκινά στην Περιφέρεια ενώ στο περιθώριο της συνάντησής του με δημοσιογράφους έδωσε την είδηση της ένταξης της τοπικής ιστορίας κάθε περιοχής στα σχολεία της ΑΜΘ καθώς επίσης και την ενίσχυση των δομών αλληλεγγύης για τους μαθητές φτωχών οικογενειών.
Η τοπική ιστορία στα σχολεία της Περιφέρειας
Ειδικότερα για την τοπική ιστορία ανέφερε ότι θα επιχειρηθεί να διδαχθεί την επόμενη σχολική χρονιά με εγχειρίδια που θα προκύψουν από συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση και το ΔΠΘ. Ανέφερε ότι μέσα από τις κατά τόπους διευθύνσεις θα αναζητηθεί το υλικό το οποίο θα διδάσκεται εναλλακτικά στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, με χαρακτήρα καινοτομίας, μέχρι να υπάρξει και ένας πιο μόνιμος σχεδιασμός από το Υπουργείο Παιδείας. «Σε κάθε τοπική κοινωνία υπάρχουν οι άνθρωποι και τα ιδρύματα που μπορούν να έχουν μια σωστή οπτική. Η ένταξη της τοπικής ιστορίας θα ξεκινήσει από την επόμενη σχολική χρονιά», σύμφωνα με το Σάββα Μελισσόπουλο, αλλά ανέφερε ότι «ο σχεδιασμός πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στην Άνοιξη, ώστε να μην υπάρχουν αιφνιδιασμοί».
Οι στόχοι της επόμενης περιόδου
Οι 8 βασικοί άξονες προτεραιότητας έχουν τεθεί από τον νέο Περιφερειακό Διευθυντή, παράλληλα με την στόχευση του Υπουργείου.
1) Ενιαία αντίληψη σύνδεση και αντιμετώπιση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
2) Εισαγωγή και διδασκαλία τοπικής ιστορίας στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μεεγχειρίδια από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
3) Συνεχής ενίσχυση της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ιδιαίτερα της ενδοσχολικής.
4) Ανακούφιση του προβλήματος υποσιτισμού με ψυχραιμία, σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα και χωρίς εντυπωσιασμούς
5) Αντιμετώπιση του φαινομένου της ενδοσχολκής βίας αφού πλέον ιδρύεται παρατηρητήριο πρόληψης της βίας και του φοβισμού.
6) Σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση θα επιχειρηθούν να εξασφαλιστούν νέες προτάσεις ανέγερσης αλλά και εντάξεις σε ευρωπαϊκά προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης ή καινοτομίας, με πλήρη αξιοποίηση των κτιριακών υποδομών της Εκπαίδευσης και της Αυτοδιοίκησης για να γίνει καλύτερη αξιοποίηση και ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων.
7) Διασύνδεση της Περιφερειακής Διεύθυνσης με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο για την εκπόνηση μιας σειράς προγραμμάτων.
8) Αξιοποίηση όλων των θεσμών αντισταθμιστικής αγωγής με τάξεις υποδοχής, τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη, ενισχυτική διδασκαλία, κατ οίκον διδασκαλία.

Σχετικά Άρθρα