Και έτσι δίνει τη ευκαιρία σε κάποιους να τα οικονομήσουν. Αναφέρομαι στο θέμα των καυσόξυλων. «Το καλό καυσόξυλο είναι το στεγνό καυσόξυλο κι εκείνο που ζυγίζεται παρουσία του πελάτη και πρέπει να πωλείτε όχι με τον τόνο αλλά με το κυβικό», μου έλεγε φίλος γνώστης του ξύλου που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ορεινή Ξάνθη. Αυτό πρέπει να προτιμά ο καταναλωτής και να επιμένει σ αυτό. Το βρεγμένο ή το χλωρό καυσόξυλο επιβαρύνει με μεγάλα ποσά ακόμη και με διπλάσια τιμή τον καταναλωτή που πιστεύει ότι… κάνει οικονομία. «Και ποτέ να μην αγοράζει χωρίς να τα έχουν ζυγίσει ενώπιόν του», μου είπε ο φίλος που περιέγραφε την κατάσταση η οποία έχει δημιουργηθεί. (Δυστυχώς οι περισσότεροι είναι «καμένοι» από το πετρέλαιο και θα «καούν» φέτος και από τα ξύλα…).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".