Μπήκα προχθές για δουλειά σε ένα μεγάλο πολυκατάστημα και πέρασα τυχαία από το μανάβικό του. Τι να δω; Μήλα Χιλής, αχλάδια Γουατεμάλας, πατάτες Ισραήλ και Γερμανίας και δε συμμαζεύεται! Με το… ζόρι βρίσκεις και κάνα λεμόνι ελληνικό. Αναρωτιέσαι, λοιπόν, τέτοια εποχή με τόσο ντόρο που γίνεται για τα ελληνικά προϊόντα και τα διάφορα κινήματα, δεν μπορούν και τα σούπερ μάρκετ να προωθούν ντόπια Ελληνικά προϊόντα; Δηλαδή, στοιχειώδης λογική χρειάζεται.. Φταίνε όμως και πολλοί από εμάς που πάνε και αγοράζουν, για παράδειγμα, πατάτες Γερμανίας με 64 λεπτά το κιλό! (Τα παιδιά της κίνησης πολιτών Ξάνθης τσάμπα τις έδιναν προχθές τις παράτες 25 λεπτά…).
Προηγούμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".