ΜΑΧΗΤΗΣ
Ουδέποτε μέχρι σήμερα διαμαρτυρηθήκαμε για τις αδικίες σε βάρος του «Μαχητή» από τον Δήμο Ξάνθης και τις περιβόητες εταιρείες και οργανισμούς του όπως την ΔΕΥΑΞ ή τον Σύνδεσμο Διαχείρισης Απορριμμάτων του Χατζηευαγγέλου και τους άλλους Δήμους του Νομού. Όλα όμως έχουν κι ένα όριο, αφού καθώς φαίνεται ο σημερινός Δήμαρχος-Τουρίστας της πόλης, φαίνεται πως αυτόν τον «τρόπο» βρήκε προκειμένου να μας «φιμώσει» γιατί δεν του αρέσει η κριτική μας….
Χθες λοιπόν για παράδειγμα και με υπογραφή του Αντιδημάρχου Δημήτρη Μπένη, είδαμε σχεδόν όλα τα υπόλοιπα έντυπα να δημοσιεύουν διακηρύξεις της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ξάνθης (μισής σελίδας) πλην του….»Μαχητή»!!!! (Σ. Σ. Με εντολή του Δημάρχου Ξάνθης στην κυρία Μανά;)
ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ
«Ήταν μία πολύ παραγωγική συνεδρίαση , η πρώτη της ΝΟΔΕ Ξάνθης . Τα θέματα που τέθηκαν ήταν θέματα ανάπτυξης του Νομού, . Ξεκίνησε η ΝΟΔΕ με πρωτοβουλία της και μάζεψε προτάσεις από τα μέλη της που έχουν σχέση με την ανάπτυξη του τόπου μας, δηλαδή του Νομού Ξάνθης. Θεωρώ ότι τα θέματα άπτονται όλων των δράσεων που πρέπει να γίνουν και θα γίνουν μετά τις εκλογές, έτσι ‘ώστε να υπάρξει μία ουσιαστική ανάπτυξη σε πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή τομέα. Συζητήσαμε πόσα από αυτά έχουν κόστος δημοσιονομικό και πόσα δεν έχουν Π.χ. Τα έργα που μπορούν να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ ή στο πρόγραμμα Αγροτική Ανάπτυξης δεν έχουν δημοσιονομικό κόστος και έτσι μπορούν άμεσα να τρέξουν. Τα υπόλοιπα αποφασίσαμε να πιέσουμε το κόμμα ώστε να δεσμευτεί αμέσως μετά τις εκλογές να είναι μέτρα και δράσεις άμεσα υλοποιήσιμα.»
ΑΓΩΝΑΣ
Η εργασιακή ερήμωση στην Ξάνθη είναι πλέον περισσότερο ορατή από πότε…. Το εργασιακό περιβάλλον στην Ξάνθη ολοένα και χειροτερεύει …. Ακόμη η παγωνιά του χειμώνα φαντάζει πιο «ζεστή» από την παγωνιά που επικρατεί στο κεφάλαιο εργασία…. Πλέον όποιος καταφέρνει να βρει εργασία αυτό το διάστημα είναι σα να έχει κερδίσει το τζόκερ ή το λαϊκό λαχείο…. Δυστυχώς ουδείς πλέον μπορεί να ανακόψει την φρενήρη ταχύτητα της ανεργίας … Ακόμη και με τα «φούμαρα»
ΑΚΡΙΤΑΣ
«Γύρω στο 70% των πινακίδων που παραδίδονται αφορούν οχήματα μεσαίου κυβισμού, ενώ το υπόλοιπο 30% αφορά οχήματα μεγάλου κυβισμού» σημειώνει ο ίδιος. Τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, τα υψηλά λειτουργικά έξοδα των οχημάτων σε συνδυασμό με τα νέα κριτήρια φορολόγησής τους αποτελούν τις βασικές αιτίες για την αυξημένη παράδοση πινακίδων. «Είναι πάρα πολλοί οι λόγοι που οδηγούν κάποιους στο να παραδώσουν τις πινακίδες τους. Είναι η ανεργία, η οικονομική δυσπραγία, η αύξηση των τελών και τα λειτουργικά έξοδα ενός οχήματος που είναι ιδιαίτερα αυξημένα φέτος» υπογραμμίζει ο κος Βέρτης για να συμπληρώσει πως «είναι βέβαια και το θέμα του τεκμηρίου. Φανταστείτε μια οικογένεια με δύο αυτοκίνητο, τι σημαίνει αυτό για το τεκμήριά τους».