Άποψη
Γράφει η Ξένια Χαμτζάκη
H ραγδαία εξελισσόμενη οικονομική κρίση στη χώρα και οι συνεχόμενες «πρωτοφανείς» για τον Έλληνα εργαζόμενο μειώσεις μισθών, έχουν καταστήσει αναγκαίο την περικοπή βασικών καθημερινών εξόδων.
Η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες είναι μια πραγματικότητα, βάση της οποία έχει γίνει έρευνα που έδειξε ότι οι άνδρες έχουν κάνει μεγαλύτερες περικοπές στα προσωπικά τους έξοδα εν συγκρίσει με τις γυναίκες, ενώ τα ζευγάρια προσπαθούν να κόψουν από παντού, με μόνη εξαίρεση τα παιδιά του. Ωστόσο και οι γυναίκες στρέφονται σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα στοχεύοντας περισσότερο στην πρακτικότητα αυτών. Συνέπεια των παραπάνω είναι να πλήττεται άμεσα και η αγορά διότι η ανεργία και η οικονομία επηρεάζουν σε βάθος την ελληνική κοινωνία, καθώς όλο και λιγότεροι καταναλωτές έχουν διαθέσιμα χρήματα πια.
Όπως αναφέρει το ΕΘΝΟΣ.gr «συνεχείς περικοπές στους μισθούς των Ελλήνων εδώ και σχεδόν έναν χρόνο κατέστησαν τη χώρα μας “πρωταθλήτρια” στην περιστολή του κόστους εργασίας, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Eurostat».
Εργάζομαι για να ζω ή ζω για να εργάζομαι, μια πραγματικότητα που τείνει να αντιστραφεί. Άλλοτε η εργασία αποτελούσε το μέσο για μια καλύτερη ζωή, σε αντίθεση με σήμερα που ζούμε για να εργαζόμαστε προσπαθώντας να κερδίσουμε το στοίχημα της επιβίωσης των νοικοκυριών μας.
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".