Γενική

Τρόμαξε το μάτι των ΠαΣΟΚων με το νοσοκομείο

Προβληματισμό και έντονες αποδοκιμασίες προς τους κυβερνητικούς προκάλεσαν οι σχεδιασμοί του υπουργείου Υγείας για την υποβάθμιση του νοσοκομείου μας κατά 50 περίπου κρεβάτια και η μεταφορά τους μάλιστα στους γειτονικούς νομούς!!! Οι γιατροί αντέδρασαν, η Νέα Δημοκρατία δια του πρώην Υπουργού της Αλέκου Κοντού κατέθεσε ερώτηση, η τοπική κοινωνία έπιασε ένα, ένα τα μεγαλοστελέχη του ΠαΣΟΚ και τους ταρακούνησε. Τους ταρακούνησε γερά μιας και οι παρενέργειες φάνηκαν και στα δυο βουλευτικά γραφεία του Ξυνίδη και του Μάνταζτη. Αν θα έχει αποτέλεσμα ή όχι όλη αυτή η δράση θα φανεί με τις τελικές ανακοινώσεις. Το ΠαΣΟΚ έχει αποδείξει ότι δεν υπολογίζει την λαϊκή κατακραυγή, για να δούμε τι θα κάνει στην περίπτωση της Ξάνθης. (Κάτι μου λέει ότι θα κωλώσουν τελικά και θα τα μαζέψουν… για να δούμε).

Σχετικά Άρθρα