Αυτό βλέπω με λύπη μου μιας και δεν πάνε όπως θα ήθελε η ομάδα μας, τα εισιτήρια διαρκείας τα οποία έχουν ξεκινήσει να πωλούνταν εδώ και αρκετές ημέρες. Το ενδιαφέρον του κόσμου- επηρεασμένο και από την οικονομική συγκυρία- είναι πεσμένο κατά πολύ. Η Skoda για να ενισχύσει την διαφημιστική της καμπάνια έφτιαξε μάλιστα και ένα βίντεο το οποίο ανέβασε στο YouTube με το οποίο προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους Ξανθιώτες να αγοράσουν εισιτήρια. Εμείς προτρέπουμε τους φιλάθλους να το κάνουν, όμως δεν είμαστε καθόλου αισιόδοξοι ότι θα ανταποκριθούν. (Δυστυχώς πέσανε όλα μαζί στην ιστορική ομάδα μας).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".