Γενική

Να μην κάνουμε πάρκιγκ την κεντρική μας πλατεία

Πάει να ξεφύγει λίγο το θέμα της κεντρικής πλατείας και τον αυτοκινήτων των επαγγελματιών που έχουν τηλεκοντρόλ για τα ηλεκτρικά κολωνάκια. Παρακαλώ πολύ τη δημοτική αστυνομία να το δει το θέμα γιατί θα αρχίσουμε να εκθέτουμε συγκεκριμένων μαγαζιά που έκαναν την πλατεία πάρκιγκ. (Τα μηχανάκια δεν ενοχλούν και τόσο αλλά καλό είναι με όμορφο τρόπο να απομακρυνθούν και αυτά από τους χώρους τον πεζών).

Σχετικά Άρθρα