fbpx
Γενική

Επικοινωνιακή επίθεση και από το ΕΒΕ

Ο Γιώργος Μυλωνάς κίνησε τις τελευταίες ημέρες τις διαδικασίες για την επικοινωνιακή επίθεση που σχεδίασε και υλοποιεί το Επιμελητήριο Ξάνθης. Η καμπάνια έχει σαν στόχο να ευαισθητοποιήσει τους Ξανθιώτες αγοραστές ώστε να κάνουν έρευνα αγοράς να συγκρίνουν τις τιμές αλλά και να στηρίζουν τους τοπικούς εμπόρους και βιοτέχνες. Έξυπνα μηνύματα, ωραία ραδιοφωνικά spot (σύντομα θα είναι έτοιμο και το τηλεοπτικό), νομίζω ότι θα αποδώσουν. (¨Ηταν καιρός κάτι να κάνει και το ΕΒΕ για τα χιλιάδες μέλη του).

Σχετικά Άρθρα