Ο Γιώργος Μυλωνάς κίνησε τις τελευταίες ημέρες τις διαδικασίες για την επικοινωνιακή επίθεση που σχεδίασε και υλοποιεί το Επιμελητήριο Ξάνθης. Η καμπάνια έχει σαν στόχο να ευαισθητοποιήσει τους Ξανθιώτες αγοραστές ώστε να κάνουν έρευνα αγοράς να συγκρίνουν τις τιμές αλλά και να στηρίζουν τους τοπικούς εμπόρους και βιοτέχνες. Έξυπνα μηνύματα, ωραία ραδιοφωνικά spot (σύντομα θα είναι έτοιμο και το τηλεοπτικό), νομίζω ότι θα αποδώσουν. (¨Ηταν καιρός κάτι να κάνει και το ΕΒΕ για τα χιλιάδες μέλη του).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".