Γενική

Σταματά την συνεχόμενη λειτουργία του το Δημοτικό Πάρκιγκ

Επτά το πρωί με 12 το βράδυ είναι το νέο ωράριο το οποίο θα λειτουργεί το Δημοτικό Πάρκιγκ στην οδό Ηρώων. Λόγοι οικονομίας επέβαλαν αυτές τις αλλαγές μιας και μόνο τέσσερεις υπάλληλοι κάνουν βάρδια επί χρόνια χωρίς να μπορούν να πάρουν άδεια ούτε καν αν αρρωστήσουν. Έτσι το πάρκιγκ θα κλείνει για μερικές ώρες το βράδυ και θα ξεκινά και πάλι την λειτουργία του το πρωί. Με την ευκαιρία θα πρέπει να επαναφέρω ένα θέμα που απασχολεί εδώ και χρόνια. Το θέμα των μπαρών που επιτέλους θα πρέπει να επισκευαστούν. (Έλεος κύριοι του δήμου να περνά ανυποψίαστος ο απλός πολίτης και να του πέφτει η μπάρα στο κεφάλι!!!)

Σχετικά Άρθρα