Γενική

Πικραμένοι είναι πολλοί αντιδήμαρχοι

Μιλάμε για τον δήμο Ξάνθης και τους αντιδημάρχου του οι οποίοι νόμιζαν ότι αναλαμβάνοντας τα πόστα τους με τον νέο Καλλικράτη θα έχουν τα μπερεκέτια των προηγούμενων ετών. Εκτός της πολύ δουλειά που έχουν να διεκπεραιώσουν, έχουν στο κεφάλι τους και τα μέσα ενημέρωσης που τους πιέζουν. Τουλάχιστον έτσι παραπονιούνται με κάθε ευκαιρία. Έτσι είναι κύριοι, εσείς την δουλειά σας και εμείς την δικιά μας. (Αυτά που ξέρατε μέχρι σήμερα να τα ξεχάσετε…).

Σχετικά Άρθρα