Γενική

Τα εμπορικά κέντρα θα διαλύσουν την αγορά

Το θέλουμε δεν το θέλουμε η πόλη μας θα περάσει τους επόμενους μήνες σε μια άλλη φάση όσο αφορά τα εμπορικά καταστήματα. Τα δυο μεγάλα εμπορικά κέντρα (το ένα ανοίγει τις επόμενες ημέρες και το άλλο είναι σε φάση κατασκευής) θα δώσουν ένα ισχυρό πλήγμα και πιθανότατα θα φέρουν περισσότερες απολύσεις παρά προσλήψεις. Το σίγουρο είναι ότι θα μαζέψουν το χρήμα της Ξάνθης και θα το στείλουν εκτός νομού. Κύριο και βασικό αυτό, αφού αν δεν δουλέψει ο μικροεπαγγελματίας του κέντρου δεν θα μπορέσει να πάει στο ταβερνάκι της γειτονιάς και ο ταβερνιάρης δεν θα μπορέσει να αγοράσει κρέας από τον χασάπη που δεν θα μπορεί να πληρώσει τον μπογιατζή για να κάνει ανακαίνιση στο σπίτι του και πάει λέγοντας μέχρι ολικής εξαθλίωσης του κύκλου εργασιών των επαγγελματιών της Ξάνθης. (Την ίδια ώρα κανείς πολιτικός παράγοντας δεν ασχολείται με το πρόβλημα αυτό!!!).

Σχετικά Άρθρα