Γενική

Ανοικτά φρεάτια στο πάρκο της Χρύσας

Δεν ξέρω τι κάνουν οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Ξάνθη και αν έχουν πιάσει όλοι από μια καρέκλα και κάθονται λόγω του ότι είναι χειμώνας. Εκτιμώ όμως ότι θα έπρεπε κάποιος να δει το ανοικτό φρεάτιο στο πάρκο της Χρύσας για το οποίο μου είπε προχθές ένας κάτοικος ότι έπεσε μέσα ένα παιδάκι και χτύπησε, ευτυχώς ελαφρά. Απαράδεκτο το γεγονός!!! (Κουνηθείτε λίγο κύριοι, τόσα χρήματα παίρνεται στις τεχνικές υπηρεσίες, είναι δυνατόν το 2011 να πέφτει ο κόσμος μέσα σε ανοικτά φρεάτια!!!).

Σχετικά Άρθρα