Γενική

Αγρόν αγοράζουν

Σε άλλες περιοχές της χώρας μας γίνεται χαμός με τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους, οι οποίοι πήραν τα τρακτέρ και κατέβηκαν στους δρόμους. Αντίθετα, στην Ξάνθη επικρατεί μια… παράξενη ησυχία, λες και δεν υπάρχουν προβλήματα. Οι τιμές είναι καλές λένε οι πράσινοι συνδικαλιστές και περιμένουν τις αποζημιώσεις. Όλα καλά δηλαδή με το ΠΑΣΟΚ, δεν τους επηρέασε, ούτε η αύξηση του ΦΠΑ, ούτε το πετρέλαιο τίποτε!!! (Περίεργο…).

Σχετικά Άρθρα