Μια πρωτοβουλία του ΕΒΕ Ξάνθης υλοποιήθηκε αυτές τις μέρες στους ραδιοφωνικούς σταθμούς της πόλης. «Είναι άμεση η ανάγκη να μένουν τα χρήματα των γιορτών στην Ξάνθη και να μην μεταφερθούν με ένα «κλικ» στις έδρες των πολυεθνικών», εκτιμά ο Γιώργος Μυλωνάς, μέλος του ΕΒΕ που είχε και την ιδέα για το ραδιοφωνικό spot του Επιμελητηρίου της Ξάνθης σχετικά με την τόνος της αγοράς. (Δεν είναι λίγοι οι επαγγελματίες που συγχαίρουν και ευχαριστούν τον ίδιο και τον πρόεδρο Π. Ανδρικόπουλο για την καμπάνια υπέρ της τοπικής αγοράς).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".