Τα οικολογικά μηνύματα των τελευταίων ετών αλλά κυρίως η οικονομική κρίση και η κακή ψυχολογία είναι οι παράγοντες που έχουν σχεδόν μηδενίσει φέτος τη ζήτηση των φυσικών δέντρων, των γκι (αγριοπούρναρων) και των κλαδιών ελάτης, που χρησιμοποιούνται για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό σε κάθε Ξανθιάτικο σπίτι. «Υπάρχει υψηλότερο κόστος σε σχέση με τα ψεύτικα πλαστικά και το γεγονός ότι είναι σπατάλη να χρησιμοποιηθούν για μια φορά, καθιστούν την αγορά τους εν μέσω κρίσης απαγορευτική για τα νοικοκυριά» θα μας πει γνωστός έμπορος εποχιακών ειδών της Ξάνθης. Στην Ξάνθη δεν έχουμε καθόλου ιδιωτικές φυτείες ελάτων και ως εκ τούτου ότι έρθει, θα διατίθεται από εμπόρους, οι οποίοι βλέπουν μια μείωση της τάξης του 30% σε σχέση με άλλες χρονιές. Φυσικά η μείωση της ζήτησης φυσικού χριστουγεννιάτικου δέντρου, έχει ουσιαστικά ξεκινήσει από το 2000 και μετά. Πριν από το 2000 υπήρξε μια περίοδος που είχαν γίνει μόδα και ξαφνικά από το απόγειό τους ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση, που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. (Νομίζω ότι και το πλαστικό αν είναι καλής ποιότητας κάνει την δουλειά του και μας συμφέρει και στην τσέπη…).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".