Δεν πέρασε την πολιτική του μέσα από τις τοπικές εφημερίδες ο Χρήστος Πούλιος και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που είναι και σήμερα στην αντιπολίτευση. Το γράφω αυτό, για να καταδείξω την μεγάλη σημασία που έχουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και κατά την διάρκεια της τετραετίας αλλά κυρίως στις περίοδο των εκλογών. Ο Χρήστος Πούλιος επέλεξε αυτήν την φορά να κάνει άλλου είδους επικοινωνιακή πολιτική και προσπάθησε να πείσει για τις ιδέες του, μέσα από το internet και από τα φυλλάδια που μοίραζε ο συνδυασμό του. Ελάχιστες οι παρουσίες του ιδίου και των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων του στον τοπικό τύπο και σχεδόν πουθενά δεν καταγράφηκε το πρόγραμμά του για την πόλη. Οι ιδέες του, οι προτάσεις του, το όραμά του. Έτσι δεν μπόρεσε να πείσει 50 άτομα (τόσα ακόμη του χρειαζόταν) να τον ψηφίσουν και έμεινε στην αντιπολίτευση. (Για ακόμη τέσσερα χρόνια και μετά βλέπουμε).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".