Στην ίδια, τη γνωστή τακτική, οι αναγνώστες το έχουν αντιληφθεί. Εκλογές σιμά κοντά και οι περισσότερες στήλες των εφημερίδων μετατρέπονται πλέον… σε «λιβανιστήρια». Οι πάντες όλοι καλοί, τρίκαλοι, τετράκαλοι οι υποψήφιοι. Σε όλο το επόμενο δίμηνο θα μοχθούν στ αλώνια της Δημοκρατίας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να μας πείσουν ότι ενδιαφέρονται για το καλό μας. Θα επιχειρήσουν να εξασφαλίσουν την ψήφο, τον σταυρό των Ξανθιωτών, των Ανατολικομακεδονοθρακιωτών. (Ποιος μπορεί να τους αρνηθεί μια καλή κουβέντα. ή και πολλές…).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".