fbpx
Γενική

Πήγε για τις θρησκευτικές εκδηλώσεις και όχι να ζητήσει χρίσμα

Ο Δήμαρχος Ξάνθης σε τέμενος με τον Τούρκο πρόξενο και τον Ψευδομουφτή

Ψευδή, συκοφαντικά και προκλητικά σκόπιμα είναι δημοσιεύματα που βλέπουν το «φως της δημοσιότητας» σχετικά με την παρουσία του Δημάρχου Ξάνθης Μιχαήλ Στυλιανίδη σε Τέμενος του Δήμου Ξάνθης για να ζητήσει το «χρίσμα», σχολιάζει το γραφείο του Δημάρχου.
Στο μπλογκ της εφημερίδας μας είχαμε αναρτήσει την εξής είδηση με τις ανάλογες φωτογραφίες.
Το σχόλιο μας έκανε τον γύρο του ίντερνετ
«Υπέβαλε τα σέβη του» ο Δήμαρχος Ξάνθης στον Ψευδομουφτή και τον Τούρκο πρόξενο;
Σε 5 μήνες οι εκλογές της αυτοδιοίκησης θα κρίνουν πολλά στο νέο διευρυμένο Δήμο της Ξάνθης, έτσι όπως προέκυψε από τον Καλλικράτη! Η δημοτική αρχή της πόλης, προσπαθεί να παίξει το τελευταίο της χαρτί. Ο δήμαρχος Ξάνθης Μιχάλης Στυλιανίδης παραβρέθηκε πριν λίγες μέρες σε τζαμί της πόλης (!!!) και είχε θερμές συνομιλίες τόσο με τον Τούρκο πρόξενο της Κομοτηνής Μουσταφά Σάρνιτς, όσο και με τον ψευδομουφτή Ξάνθης Αχμέτ Μετέ. Πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα του Ψευδομουφτή και διαδόθηκαν σε κύκλους της μειονότητας λένε ότι ζήτησε το «χρίσμα»… και την ευχή της Μειονότητας! Αληθεύει;;;
Δήμαρχος Ξάνθης: «Ψεύδη και συκοφαντίες»
Ο κ. Στυλιανίδης, σε απάντηση όλων αυτών, σχολίασε τα εξής:
«Σχετικά με την παρουσία μου σε Τέμενος του Δήμου, οφείλουν να γνωρίζουν όλοι. ότι ως Δήμαρχος της Ξάνθης και ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ, σεβόμενος τα πιστεύω και τις πολιτισμικές καταβολές του κάθε πολίτη, παραβρίσκομαι σε εκδηλώσεις θρησκευτικού περιεχομένου, τιμώντας τους, και δίνοντας παντού το μήνυμα, ότι η Δημοτική Αρχή, δεν κάνει διακρίσεις, δεν βάζει διαχωριστικές γραμμές, αντίθετα συνθέτει στο πλαίσιο της κοινωνικής συνοχής, της ισονομίας και ισοπολιτείας.
Ο Δήμος Ξάνθης, είναι παράδειγμα ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ των θρησκευτικών κοινοτήτων, ουδέποτε έθεσε ζήτημα υπέρ ή κατά κάποιου και συνεπώς όλα όσα γράφονται στερούνται σοβαρότητας, πλήττουν δε το κλίμα συνεργασίας και συνύπαρξης.
Αν κάποιους τους ενοχλεί, ότι τόσο εγώ προσωπικά όσο και η Δημοτική Αρχή, χαίρουν του σεβασμού και της εκτίμησης όλων των πολιτών, αυτό είναι δικό τους θέμα και πρόβλημα.
Εμείς, θα συνεχίσουμε στο δρόμο της ισόρροπης ανάπτυξης, της κοινωνικής προσφοράς και θα δίνουμε σε όλους τους πολίτες μας την ευκαιρία να εκφράζονται ελεύθερα, στο πλαίσιο του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος, σεβόμενοι πάντα το Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους.
Τέλος διαμηνύω προς πάσα κατεύθυνση, ότι δεν θα επιτρέψω τη διαφορετικότητα που μπορεί να έχουν συμπολίτες μας και τη σχέση τους με τη Δημοτική Αρχή, κάποιοι να την κάνουν «αντιπολιτευτική σημαία» ενόψει προεκλογικής περιόδου».

«Εμείς είμαστε Τούρκοι. Αλλά δεν το παραδέχεστε» δήλωσε πρόσφατα στο Βήμα της Κυριακής ο Αχμέτ Μετέ. Ο ψευδομουφτής Ξάνθης ξεκαθαρίζει ότι οι μουφτήδες στη Θράκη «πρέπει να εκλέγονται. Η ελληνική πολιτεία πρέπει να μας αναγνωρίσει».
Ο ψευδομουφτής Ξάνθης επιμένει ότι πρέπει να υπάρχει αμοιβαιότητα ανάμεσα στην ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινούπολης και στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης.
Δεν μας είπε όμως πόσοι Ρωμιοί έμειναν στην Πόλη…
Πάντως σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης, ο πληθυσμός της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης διακρίνεται σε τρεις εθνοτικές- γλωσσικές ομάδες: α) Τους τουρκογενείς μουσουλμάνους, που ομιλούν την τουρκική γλώσσα και αποτελούν το 40%- 50% του πληθυσμού της μειονότητας. β) Τους Πομάκους, που είναι γηγενείς, ομιλούν μια σλαβική διάλεκτο, εξισλαμίστηκαν κατά την οθωμανική περίοδο και αποτελούν το 35%- 40% της μειονότητας. γ) Τους Ρομά, που αποτελούν το 15%- 20% του πληθυσμού της μειονότητας.

Σχετικά Άρθρα