Μπορεί να πάει λίγο καλύτερα πια το κυκλοφοριακό με την βενζίνη σταθερά πάνω από το 1,5 ευρώ αλλά η Ξάνθη θα πρέπει να αρχίσει να σκέφτεται οπωσδήποτε την Δημοτική Αστική Συγκοινωνία. Ο νέος Δήμαρχος, ή έστω ο παλιός αν επανεκλεγεί, θα πρέπει να θέσει το θέμα της κυκλοφορίας και της μετακίνησης των συμπολιτών μας, με μέσα μαζικής μεταφοράς. Έννοια φυσικά ανύπαρκτη σήμερα αφού και το τζάμπα πρόγραμμα που επιδοτήθηκε και από το κράτος απέτυχε παταγωδώς κυρίως λόγω λάθος σχεδιασμού. Η πόλη μας θα μπορούσε να γίνει πρότυπο στον τομέα αυτό, αρκεί να υπάρξουν άνθρωποι να πιστέψουν σε νέας ρηξικέλευθες προτάσεις για την δημιουργία Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας η οποία υπάρχει και σε άλλες πόλεις της χώρας. Βάζεις εισιτήριο 45 λεπτά μονάχα, στα 25 λεπτά το μισό και σχεδιάζεις πολλές και μικρές διαδρομές. Διαφημίζεις το προϊόν σου και «θερίζεις» αποτελέσματα. Απλά είναι τα πράγματα. (Προχωρείτε στο διάδρομο… λέμε!)
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".