«Εύστοχη η επισήμανσή σου για τον Πούλιο», μου είπε συμπολίτη χθες το πρωί. «Κάποιοι δεν το ξέρανε ούτε στην φάτσα. Τώρα έγινε αυτόματα ο αντίπαλος του Στυλιανίδη. Οι ίδιοι τον ανέδειξαν, οι άνθρωποι του δήμου Ξάνθης», μου είπε χαμογελώντας αναφερόμενος στο άρμα με τον Δήμαρχο και τον Πούλιο να κοκορομαχούν για το χρυσά αυγά του Δημαρχιακού θώκου. Η επικοινωνιακή πολιτική του Δημάρχου χρειάζεται επειγόντως «ενέσεις ενδυνάμωσης». Πιθανότατα πρέπει να αλλάξει όλο το επιτελείο που έχει δίπλα του και να αξιοποιήσει νέους ανθρώπους που θα θέλουν βέβαια να τον βοηθήσουν. Αυτοί που έχει έκαναν μόνοι τους τον Χρίστο Πούλιο, βασικό αντίπαλο και εν δυνάμει ισάξιο αντίπαλο του Δημάρχου. Με το άρμα που ενέκριναν, υποσυνείδητα οι πολίτες εξέλαβαν τον Χρίστο Πούλιο, ως τον διάδοχο του Στυλιανίδη. (Έχουν αλλάξει τα πράγματα και η επικοινωνία δεν είναι στραγάλια).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".