Το έχουμε αναφέρει και άλλες φορές αυτό το απαράδεκτο φαινόμενο με την έκδοση κάποιων… δελτίων τύπου που αποστέλλονται από τα γραφεία τύπου των διάφορων φορέων. Το κόλπο των θεσμικών μας παλιό και πάντοτε σε βάρος των τοπικών μέσων ενημέρωσης. Νομίζουμε ότι τα δελτία τύπου πρέπει να έχουν ένα σύντομο περιεχόμενο συνήθως ενημερωτικό για ένα γεγονός που έγινε ή για κάποιο που θα γίνει. Όμως οι «έξυπνοι» αποστέλλουν ανακοινώσεις δυο ή τριών σελίδων τις οποίες βαπτίζουν… δελτία τύπου προκειμένου να μην πληρώνουν για την καταχώριση τους. Ωραίο κόλπο να αυτοδιαφημίζονται χωρίς έξοδα, ποντάροντας στην δυσκολία των τοπικών εφημερίδων να γεμίσουν τις σελίδες τους. (Κάποτε θα πρέπει να εκλείψει το λυπηρό αυτό φαινόμενο).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".