Πολύ προσεκτικά πρέπει να χειριστεί ο Δήμαρχος το θέμα αυτό με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο που έχει κατατεθεί στο υπουργείο για έγκριση και που ανεβάζει την πόλη μας από τα 4,5 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα στα 11 χιλιάδες. Μετά τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τον περιμετρικό δακτύλιο που θέλει να κατασκευάσει ο Παυλίδης, τον κλειστό αυτοκινητόδρομο για την Εγνατία δηλαδή, οι αντιδράσεις από τους κατοίκους της Παλιάς Χρύσας αλλά και της Μορσίνης είναι πολλές. Όλοι μιλάνε για μεθόδευση να μείνουν οι περιοχές αυτές εκτός σχεδίου για να περάσει από εκεί ο περιμετρικός. Για να πεισθούν μάλιστα για τις καλές προθέσεις του Δήμου και για να γίνουν πράξη οι χρόνιες υποσχέσεις των διοικούντων, προβάλουν το επιχείρημα της άμεσης ένταξης των περιοχών τους σε αναθεωρημένο σχέδιο για το Γενικό Πολεοδομικό. Δήμαρχε το γράψαμε και χθες, ποτέ δεν είναι αργά για μια επίσκεψη στην περιοχή και για μια αναθεώρηση των σχεδίων του Δήμου. Στο κάτω, κάτω η ουσία αυτή δεν είναι; Για τους πολίτες δεν γίνονται και οι επεκτάσεις, τα έργα, οι δρόμοι; Πρέπει να συμφωνούν και αυτοί και να έχουν λόγο στις αποφάσεις. (Δώσε στους πολίτες την σημασία που χρειάζεται και να είσαι σίγουρος ότι μόνο να κερδίσεις έχεις).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".